نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1394 - 11:59   |   کد مطلب: 18318
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
دستگیری 5 سارق در ملایر
فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در عملیات‌های شناسایی و گشت زنی پلیس ملایر 5 سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ شعبان ترک نیا با اشاره به دستگیری 5 سارق در ملایر اظهار داشت: در پی اعزام گشت‌های هدفمند به نقاط جرم خیز مامورین به یک نفر مشکوک شده که در بازرسی از نامبرده یک کیف حاوی پنج میلیون ریال وجه نقد از وی کشف شد.

وی افزود: با تحقیقات از فرد نامبرده وی به سرقت این کیف اعتراف کرده و فرد مذکور به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری سارق منبت کاری در یکی دیگر از عملیات های پلیس ملایر بیان کرد: مامورین نیروی انتظامی در حال گشت زنی از نقاط از پیش تعیین شده موفق به شناسایی  فردی که در حال ربودن اموال یک منبت کاری شده و این مجرم را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.

وی گفت:  در یکی دیگر از عملیات های پلیس در پی سرقت قطعات داخلی یک خودرو مامورین با انجام اقدامات لازم مخفیگاه این فرد را شناسایی و این سارق دستگیر شد.

ترک نیا همچنین با اشاره به دستگیری سارق کابل در ملایر تصریح کرد: این سارق در حال ربودن کابل‌های هوایی بوده که مامورین نیروی انتظامی در حین گشت زنی موفق به دستگیری وی می شوند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری کلاهبرداری در ملایر بیان کرد: در پی مراجعه یک مغازه دار به نیروی انتظامی و اعلام خرید فردی کلاهبردار با ایران چک جعلی از وی تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر افزود: با توجه به عملیاتهای شناسایی پلیس فرد خاطی در پی خرید دوم با ایران چک‌های تقلبی دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار