نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1394 - 11:48   |   کد مطلب: 18148
مربی تیم کاراته ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
درخشش کاراته‌کاران ملایری در مسابقات قهرمانی استان همدان
مربی تیم کاراته ملایر گفت: ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی استان و گرامی داشت دهه فجر موفق به کسب 15 مدال رنگارنگ شدند.

محمد گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان و بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته استان همدان و گرامی داشت ایام الله دهه فجر در شهر اسدآباد برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور هفت تیم از سراسر استان همدان برگزار و در پایان تیم ملایر با کسب 15 مدال این رقابت ها را کسب کرد.

مربی تیم کاراته ملایر گفت: این رقابت ها در دو بخش کاتا و کومیته و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت بیان کرد: ورزشکاران ملایر در بخش کاتا موفق به کسب یک مدال نقره توسط ارژنگ رضایی و دو مدال برنز توسط امیر حسین سلیمانی و بهمن سایه وند شد.

گل محمدی با اشاره به نتایج بخش کومیته تیم ملایر افزود: در بخش کومیته تیم ملایر موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و هفت مدال برنز شد.

وی با اشاره به مدال آوران تیم ملایر افزود: علی محمد زندپور و ارژنگ رضایی در بخش کومیته این رقابت ها موفق به کسب مدال طلا شدند.

مربی تیم کاراته ملایر گفت: پوریا رضایی، سینا جباری و امیر عباس غفاری مدال نقره و حسین تکلو، محمد جواد ازناوی، یهمن سایه وند، یاسین زنگنه، امیر ملکی، مسعود میرزایی و امیرحسین سلیمانی مدال برنز و مقام سوم بخش کومیته این رقابت ها را کسب کردند.

وی گفت: در پایان این مسابقه تیم ملایر با کسب دو مدال طلا، چهار مدال نقره و نه مدال برنز پس از تیم اسدآباد در جایگاه دوم این رقابت ها ایستاد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار