نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 18146
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با صدور بیانیه ای از حضور گسترده و خلق حماسه ای دیگر توسط مردم ملایر تقدیر کرد.

به گزارش ملایری‌ها  متن این بیانیه به شرح زیر است:

حضور همه ی اقشار از پیر و جوان وکودکان ،اعم از زن و مرد در صحنه حضور ، آن هم در شرایطی که 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است که باید همه ی عمر را برای آن شکر گزاری کرد و ما و تمامی مسئولان نظام نیز بایستی قدردان این همه شور و شعور وصف ناپذیر و لحظه شناسی و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.

ملّت شریف و انقلابی شهرستان ملایر:
حضور پرشورتان ؛ غرور و سربلندی را برای ایران عزیز و امید و نوید آزادی و رهایی از غل و زنجیرهای دیکتاتورها و فراعنه و نمرودیان زمانه را به ملت‌های مسلمان و ستمدیدۀ جهان و منطقه ارزانی داشت.

این خلق حماسۀ وحدت و حضور ملی ، عمق ایمان و بصیرت، اتحاد و انسجام اسلامی‌ ملت ایران را در شکوه عزت و سربلندی نمایان کرد ؛ که با خلق حماسه‌ای دیگر در بیست و دوم بهمن ماه سال 1394 به صحنه انقلاب طراوت و تازگی بخشید و خونی تازه به رگ های انقلاب و جانی دوباره به پیکر نظام اسلامی داد.

 در پایان اینک در طلیعه سی و هشــتمین فجر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهۀ فجر انقلاب اسلامی شهرستان ملایر،همه این شور و شعور خالصانه وصف ناپذیر مردم را پاس داشته و این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی مردم شهرستان ملایر  تبریک گفته و از ایستادگی و مقاومت ملت انقلابی  در مقابل توطئه‌های شوم و نفوذ و تحریف و فتنۀ دشمنان قسم خوردۀ استقلال و آزادی ، صلح و امنیت و نیز از همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند و فجرآفرینان ، فجر بـاوران و فجر یـاوران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می‌کند.

قطعا این رفراندوم ملی و حضور حماسی ملت در آوردگاه فجر 37 بستر و زمینه ای، برای خلق حماسه ای پرشورتر مردم در انتخابات  پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش روی در جمعه (هفتم اسفند ماه) مهیا می کند.

     ((والسلام علیکم ورحمته ا...و برکاته))

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شهرستان ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار