نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1394 - 22:51   |   کد مطلب: 18112
فرماندار ملایر گفت: مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری بوده و مردم فریب وعده های غیرعملی داوطلبین نظیر ساخت راه و جاده و آسفالت را نخورند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در آیین افتتاح پروژه های بخش مرکزی ملایر در جمع مردم روستای شوشاب با اشاره به حضور کاندیداها در روستاها و دادن وعده های مختلف اظهار داشت: مردم با هوشیاری کانل در انتخابات حضور گسترده داشته باشد.

وی افزود: مهمترین وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری بوده و مردم فریب وعده های غیرعملی داوطلبین نظیر ساخت راه و جاده و آسفالت را نخورند.

فرماندار ملایر با اشاره به لزوم انتخاب افراد اصلح گفت: مردم با شناخت کامل از داوطلبین  با آگاهی افراد توانمند و اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های در ایام الله دهه فجر بیان کرد: اینها همه دستاوردهای انقلاب اسلامی و به برکت نظام و مجاهدین انقلاب هستند.

رضایی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه تمامی معادلات دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر هم خواهد زد.

وی افزود: حضور باشکوه و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه، امید مردم را افزایش می دهد و این حماسه حضور در سطح داخل و منطقه و جهان بازتاب گسترده ای دارد.
 

وی  همچنین در آیین افتتاح پروژه های شهرداری ملایر بیان کرد: نیازهای مردم باید در اولویت امور قرار گیرند  و همواره اموری که با مردم مستقیم در ارتباط است محسوس است.

فرماندار ملایر گفت: مردم خدمات دولت و نظام را از زوایای مختلف می بینند، اما نماد این خدمات رسانی ها از سوی شهرداری ها بیشتر محسوس و مشهود است.

وی با اشاره به ظرفیتها ملایر بیان کرد: ملایر در بحث گردشگری دارای ظرفیت بالایی بوده و با توجه به اقلیم این شهر توسعه حوزه گردشگری در راس کار قرارگیرد.

رضایی گفت: : بسیاری از مسافران و گردشگران تمایل زیادی به دیدن مرکز شهر و پارک ها و فضای سبز شهر دارند که ملایر با وجود اینکه دارای ورودی های بسیار خوب با طراحی زیبا است، اما مرکز شهر جذابیت خوبی ندارد.

وی افزود: شهرداری نسبت به زیباسازی خیابان های اصلی شهر نظیر خیابان همدان و خیابان اراک توجه و اصلاح آنان در اولیویت کاری شهرداری و شورای شهر قرار گیرد.

فرماندار ملایر گفت: رضایی همچنین بر لزوم توجه ویژه شهرداران به درآمدهای پایدار شهرداری تاکید کرد و افزود: اگر برای درآمدهای پایدار شهرداری برنامه ریزی شود، نوسانات در ساخت و ساز و اخذ عوارض تاثیری بر درآمد شهرداری ها نخواهد داشت.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار