نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1394 - 1:20   |   کد مطلب: 18105
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به منظور تجلیل از مفاخر فرهنگ و ادب و تشویق جوانان فعال حوزه ادبیات همایشی تجلیل از این مفاخر اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ فاضل عبادی در مراسم اختتامیه جشنواره سلام  در ملایر با اشاره به مهمترین اولیوت های ارشاد اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی رونق بخشیدن به جشنواره‌های استانی در راستای توسعه فرهنگی شهرستان هاست.

فاضل عبادی با ابراز خوشحالی از برگزاری جایزه ادبی استان در ملایر تصریح کرد: این شهر با وجود نخبگان علمی، فرهنگی و ادبی مایه مباهات فرهنگ و هنر استان است.

وی اولویت اصلی اداره کل را توجه به حوزه ادبیات دانست و عنوان کرد: در این راستا تشکیل انجمن های ادبی مختلف و دائمی کردن جلسات آنان را یکی از اهداف برجسته مد نظر قرار داده ایم.

عبادی با اشاره به لزوم تقویت حوزه فرهنگ دینی تأکید کرد: تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف رشد فرهنگ دینی صورت گرفته است که این امر بر اهمیت توجه جدی به این نهادها می افزاید.

وی از برگزاری همایش تجلیل از مفاخر حوزه ادبیات استان خبرداد و گفت: به منظور تجلیل از مفاخر فرهنگ و ادب و تشویق جوانان فعال در این حوزه همایشی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی در سراسر استان بیان کرد: برگزاری این جشنواره ها در راستای سیاست های فرهنگی دولت یازدهم مبنی بر توزیع عادلانه امکانات و برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته و می گیرد.

وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بازخوانی آرمان های انقلاب و فداکاری ملت در راه آن برشمرد و افزود: توفیق دولت در رسیدن به نقطه مشترک سیاسی تحت عنوان برجام با کشورهای 1+5 با هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و حمایت جدی ملت صورت گرفته است.

عبادی برگزاری جشنواره های ادبی را موجب جریان سازی فرهنگی در جامعه دانست و بیان کرد: برگزاری اینگونه جشنواره ها مشوق نوجوانان و جوانان برای پیشرفت در حوزه ادبیات خواهد بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار