نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1394 - 14:14   |   کد مطلب: 18067
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر؛
حضور در راهپیمایی 22بهمن وشرکت در انتخابات سبب نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با صدور بیانیه ای حضور در راهپیمایی 22بهمن وشرکت در انتخابات را سبب نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان دانست.

به گزارش ملایری‌ها؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر به مناسبت دهه فجر و 22 بهمن ماه بیانیه صادر و حضور در راهپیمایی 22بهمن وشرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  را سبب نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمنان دانست.

والفجر ولیال عشر...

در آستانه سی و هفتمین  سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری پیرمراد میکده عشق بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و تداوم بخش آن توسط سکاندار کشتی نجات محرومان جهان جانشین وخلف صالح امام عصر(عج) مولی و مقتدای همه مظلومان عالم مقام معظم رهبری قرار داریم.

22 بهمن نقطه آغاز رهایی از سلطه اجانب و بیگانگان خصوصاً حکومت ستم شاهی و خون آشام پهلوی و استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار و غاصب بود.

22بهمن تلا لو نور رحمت واسعه الهی بود که درزمستان سرد و تاریک حکومت ستم شاهی تابیدن گرفت و گرمای عشق و طراوت بهاری و رایحه دلپذیر آزادی را به مشام عاشقان و دلدادگان جاری نمود.  دشمنان انقلاب اسلامی از حماسه بزرگ حضرت امام رحمة ا...علیه واهمه ای در دل دارند که سخت آنان را برآشفته نموده وخواب راحت را بر ایشان حرام نموده و هر روز درپی طراحی و ایجاد حادثه  و تنش برای دلسرد کردن مردم مسلمان ایران می باشند وبرای برون رفت از بحران هر روز دسیسه ای جدید را طراحی می کنند.مبارزه فرهنگی،مبارزه سیاسی،مبارزه اقتصادی،تحریمها وتحریکها  وجنگ نرم و دست به دامن شدن به برخی از اعضاء خود فروخته داخلی و خارجی برآنند تا موجبات دلسردی مردم نسبت به انقلاب و ارزش های انقلابی را فراهم نمایند.

 اما مردم خدا جوی و ولایی شهرستان ملایر دسیسه های دشمنان را خنثی نموده  وجلو حرکت و پیشرفت آنان را خواهند گرفت.

 ما مردم در مراسم راهپیمایی عظیم وشکوهمند 22بهمن با تمام وجودمان شرکت نموده  وشعارهای ضد استکباری و ضد استعماری  و حمایت از ولایت فقیه ورهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری را طنین انداز خواهیم نمود وخوابهای خوش دشمنان را برآشفته خواهیم نمود.و با حضور بی بدیل خود تمامی دشمنان اعم از داخلی و خارجی راشرمنده حضور خود خواهیم نمود.

با حضور در راهپیمایی 22بهمن وشرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری  و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باردیگر نقشه های شوم و شیطانی دشمنان رانقش بر آب خواهیم نمود. از مسئولین  ومردم استدعا داریم در شرایط حساس کنونی  و با توجه به سر لوحه قرار دادن  شعار همدلی و همزبانی ملت و دولت  و همچنین انس و الفت و مهربانی و وحدت را سرلوحه تمام کارهای خود قرار داده  و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

همه ما مدیون خون شهدا و روح امام و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری هستیم مبادا با رفتارهای ناشایسته  در لیست خائنین به اسلام و امام و مملکت قرار گیریم.

                                      ((والسلام علیکم ورحمته ا...و برکاته))     

                                       شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

                                      شهرستان ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار