نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1394 - 14:35   |   کد مطلب: 18021
در سومین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور استاندار 5 طرح بهداشت و درمان در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در مراسمی با حضور استاندار همدان و مسئولان استان و شهرستان ملایر 5 طرح بهداشتی و درمانی در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر افتتاح شد.

دکتر محسن ترکاشوند در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: این پروژه های از محل طرح تحول نظام سلامت و 20 درصد اعتبارات بیمارستان اجرایی می شود.

وی با اشاره به پروژه های افتتاحی در بیمارستان امام حسین(ع) گفت: احداث سایت دستگاه MRI و رونمایی از آن، احداث سایت بی خطر ساز زباله(امحا زباله های عفونی)، دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه ویدئو آندوسکوپ و کلونوسکوپ و احداث چهار واحد مسکونی متخصصین طرح های افتتاحی در این روز است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان ملایر با اشاره به اعتبار پروژه های بیان کرد: برای پروژه امحا زباله عفونی  260 میلیون تومان هزینه خرید دستگاه و 185 میلیون تومان هزینه ساخت جایگاه شده است.

وی گفت: برای دستگاه MRI و احداث سایت آن نیز بیش از 75 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که این اعتبارات از محل طرح تغییر تحول نظام سلامت و درآمدهای بیمارستان است.

ترکاشوند افزود: برای دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیش 525 میلیون تومان و برای دستگاه ویدئو آندوسکوپ و کلونوسکوگ نیز 123 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

دکتر محدرضا عبادیان نیز در این آیین با تبریک فرا رسیدن دهه فجر بیان کرد: دهه فجر بهترین زمان برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به خدمات طرح تحول نظام سلامت گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت مردم در بیمارستان های به بالای 80 درصد رسیده است.

وی افزود: کارهای خوبی در این حوزه انجام شده و بسیاری از مشکلات نظیر کمبود تخت های ویژه در استان حل شده  است.

عبادیان افزود: تخت های ویژه NACU با بحران در استان مواجه شده بود ولی امروز 50 درصد تخت های ویژه افزایش داشته است.

وی با اشاره به قرارگیری دستگاه MRI ملایر بیان کرد: MRI در ملایر اکنون نیز قابل بهره برداری است ولی به دلیل 2 ماه ثابت ماند و تزریق گاز هلیوم فعلا به بهره برداری نمی رسد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره عملیات ساخت اورژانس ملایر بیان کرد: نقشه های ساخت اورژانس در نیمه نخست سال تکمیل شده و ساخت بیمارستان به کمک شهرداری ئ اوقاف بستگی داشته و امید است با حضور استاندار این کار قطعی شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار