نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. بهمن 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 18019
در سومین روز از دهه فجر در مراسمی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ تقاطع غیر هم سطح دمسیاه به زمین زده شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد رودباری در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: محل اجرای این تقاطع از محل های پرتصادف در شهرستان ملایر بوده و همواره با تصادفاتی همراه بود.

وی افزود: برای جلوگیری از تصادفات این مسیر ساماندهی شد و با ساماندهی تصادفات در این مکان کاهش داشت ولی خواسته مردم و مسئولین اجراس تقاطع در این مکان بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به مشخصات ساخت پروژه تقاطع غیر هم سطح دمسیاه ملایر افزود:این پروژه در محل سه راهی ملایر آورزمان به بروجرد و در دو دهانه پل روگذر ۳۰ متری با رمپ و لوپهای مربوطه به طول ۳ هزار متر احداث خواهد شد.

وی با شاره به اعتبار این طرح بیان کرد: برای اجرای این طرح بیش از چهار میلیارد و یکصد میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده و قرادادهای لازم با پیمانکار بسته شده است.

رودباری با اشاره به مدت اجرای این طرح بیان کرد: مدت اجرای این پروژه 18 ماهه بوده و این پروژه دارای دو هزار و 700 متر عملیات راه سازی است.

وی با اشاره به طرح های اجرایی راه و شهرسازی در ملایر بیان کرد: در ملایر 4 پروژه راهسازی به ارزش 21 میلیارد تمومان در حال اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: در ملایر همچنین 11 پروژه راه روستایی به مسافت 18.4 کیلومتر و ارزش ریالی 3 میلیارد تومان و 5 پروژه راهداری به ارزش سه و نیم میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر 7 پروژه در ملایر به ارزش 32 میلیارد ریال به بهره برداری و یک پروژه به ارزش 41 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام/گ

   

دیدگاه شما

آخرین اخبار