نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1394 - 15:59   |   کد مطلب: 17991
امام جمعه ملایر گفت: امروزنگه داری انقلاب از خود انقلاب سخت تر بوده و وظیفه همه ما حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است.

به گزارش ملایری‌ها؛ همزمان با روز 12 بهمن مسئولین ادارات شهرستان ملایر به  همراه  جمعی از بسیجیان ملایر با امام جمعه دیدار کردند.

آیت الله سیدرضا فاضلیان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: خدا در قرآن برای سه مسئله ایمان، بعثت رسول خدا(ص) و حکومت اسلامی بر روی بندگانش منت گذاشته است.

وی افزود: از زمان پیامبر(ص) تنها زمانی که حکمومت اسلامی در اسلام برقرار شد 5 سال حکومت امیرالمومنین(ع) بوده که در این پنج سال انواع و اقسام نیرنگ های برای این حضرت انجام شد.

امام جمعه ملایر گفت: نعمت حکومت اسلامی از دعاهایی است که همواره مومنان داشتن آن را از خدا طلب می کنند و که نمونه آن در دعای افتتاح است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و پایان بخشیدن به حکومت منحوس پهلوی با مپراث 2500 ساله پادشاهی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلاامی ایران 85 هزار نفر از افراد بیگانه در ایران مشغول  جاسوسی بودند و حتی سگ آمریکایی هم ارزش داشت.

فاضلیان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال آن تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دنیا فهماند که آمریکا آنچنان قدرتی نداشته و ایرانیان هرگز زیر بار ظلم نخواهندد رفت.

وی گفت: برای به دست آمدن انقلاب اعده ای زیادی از علما، فضلا، مردم و جوانان این کشور فدا شدند تا این انقلاب به دست ما برسد.

امام جمعه ملایر گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران تا حدی در دنیا نفوذ پیدا کرده است که در مقابل کاخ سفید ندای توحید و ولایت سر داده می شود.

وی گفت: پس از آغاز غیبت کبری امام زمان(عج) اسلام به وسیله علما و بزرگان دین زنده نگه داشته شده و امروز نیز مقام معظم رهبری در راس رهبران جهان است.

فاضلیان گفت: امروز باید مواظب بود چرا که سخنانی که از زبان رهبری بیرون آمده سخنان ائمه و امام زمان(عج) است و برای حفظ ولایت باید در این مسئله دقیق باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بیان کرد: باید در انتخابات کاملا مراقب بود که فردی اصلح انتخاب شود.

امام جمعه ملایر با سفارش به حضور اقشار مختلف جامعه در انتخابات بیان کرد: همه مرد از مرد و زن گرفته تا بازاری و اداری در انتخابات حضور پررنگ داشته و افرادی که دارای صلاحیت را انتخاب کنند.

وی دنباله روی ولایت و رهبری بودن، دین فروش نبودن، کشور فروش نبودن و خدا ترس بودن را از مهمترین ویژگی های یک فرد اصلح دانست و بیان کرد: باید از روی دقت و تامل انتخاب کرد.

فاضلیان افزود: همه ما مدیون خون هزاران شهید بوده و شهدا امروز از می خواهند که ما برای حفظ اسلام ما جان دادیم شما چه کرده اید؟

وی با اشاره به بحث اجرای برجام بیان کرد: برجام هنوز به طور کامل اجرایی نشده و باید مراقب بود  که برجام دقیقا اجرایی شود.

امام جمعه ملایر گفت: امروزنگه داری انقلاب از خود انقلاب سخت تر بوده و وظیفه همه ما حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای ان است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار