نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1394 - 23:09   |   کد مطلب: 17984
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ملایری در مسابقات قهرمانی استان موفق به کسب 7 سهمیه مسابقات کشوری شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی با اشاره با برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو بانوان استان و انتخابی مسابقات کشوری در همدان برگزار شد.

وی با اشاره به نتایج تیم ملایر در مسابقات افزود: این مسابقات در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد.  

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بانوان ووشو کار ملایری در این مسابقات نتایج درخشان و قابل قبولی کسب کرده و موفق  به کسب 7 سهمیه مسابقات کشوری شدند.

وی افزود: ورزشکاران ملایر ر این مسابقات و در رده بزرگسالان موفق به سه مقام اولی شدند و خانم ها فاطمه براتی، حدیث قنبری و محبوبه قادر بیگ مقام های برتر این مسابقات را کسب کردند.

رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در قم گفت: این سه بانوی ملایری به همراه تیم استان هفته آینده به مسبقات قهرمانی کشور در قم اعزام می شوند.

وی با اشاره به نتایج  بانوان ملایری در رده جوانان بیان کرد: در رقابت های بخش ساندا(مبارزه) دو بانوی ملایری موفق به کسب مقام اول این رقابت ها شدند.

رئیس اداره ورزش جوانان ملایر گفت: مبینا هاشمی و مینا جعفری  ورزشکاران ملایری برتر در این رقابت ها بودند که به همراه تیم استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان در آکادمی ووشو بیان کرد: فائزه نادری راد و آیدا بختیاری  نیز در این رقابت ها موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات کشوری شدند وبه همراه نفرا برتر رده جوانان به مسابقات کشوری در آکادمی ووشو اعزام می شوند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار