نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1394 - 13:18   |   کد مطلب: 17961
معاون فرماندار ملایر خبر داد؛
دیدار مردمی استاندار همدان با مردم ملایر
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: استاندار همدان روز 14 بهمن‌ماه در سینما بهمن با مردم ملایر دیدار خواهد کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعید کتابی در جلسه کمیته ستاد برگزاری مراسم دهه فجر  در اداره شوری هماهنگی اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر اظهار داشت:برنامه‌های امسال دهه فجر در راستای بصیرت افزایی  ایجاد امید در بین مردم برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دیدار مسئولان شهر با امام‌جمعه ملایر در روز 12 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به حضور استاندار در ملایر عنوان کرد: استاندار همدان 14 بهمن‌ماه در ملایر حضور و در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شاخص ملایر شرکت می‌کنند.

  وی با اشاره به دیدار مردمی استاندار با مردم ملایر اظهار کرد: استاندار همدان روز 14 بهمن‌ماه در سینما بهمن با مردم ملایر دیدار خواهد کرد.

کتابی با اشاره به برگزاری برنامه روز ملایر و یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر بیان  کرد: با توجه به اینکه روز 21 بهمن به‌عنوان روز ملایر انتخاب‌شده و همزمان با این روز مراسم گرامیداشت آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزان انقلاب  مردم ملایر و یادواره 1100 شهید شهرستان برگزار می‌شود نیازمند یک کمک همگانی است.

 وی با اشاره به نزدیک بودن به انتخابات مجلس خبرگان و مس شورای اسلامی بیان کرد: باید در برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف مراقب سوءاستفاده‌های احتمالی  داوطلبین مجلس بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: تعدد داوطلبین و دو برابر شدن تعداد آنان در این دوره باید به فال نیک گرفته‌شده و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی افزود: باید مراقب بود که برنامه‌های دهه فجر باعث استفاده تبلیغاتی برخی داوطلبین نشده و حضور آنان برنامه‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

کتابی گفت: برنامه‌های دهه فجر مخصوص هیچ جناح و قشر خاصی نبوده و متعلق به همه مردم بوده و محدود کردن آن به یک قشر ظلم به مردم است.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: راهپیمایی دهه فجر یک شاخص مهم در انقلاب اسلامی ایران بوده و باید مراقب نقشه‌های دشمن در این زمینه بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: دشمنان به دنبال سرد کردن مردم از نظام و حضور کم‌رنگ آنان در راهپیمایی و انتخابات بوده و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/گ

  

دیدگاه شما

آخرین اخبار