نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1394 - 9:12   |   کد مطلب: 17959
مسئول بسیج دانش‌آموزی ملایر خبر داد:
حضور 900 دانش‌آموز ملایری در آزمون علمی بسیج
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر گفت: آزمون علمی بسیج در ملایر با حضور 900 دانش‌آموز در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

علی‌اصغر فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بسیج دانش‌آموزی ملایر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی ، ورزشی، علمی و بصیرتی در ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی در این ایام عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب‌کشی، دارت و فوتبال دستی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر افزود: مسابقات ورزشی ابتدا درون مدرسه‌ای برگزار و سپس با حضور تیم‌های منتخب هر مدرسه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بصیرتی در مدارس بیان کرد: برگزاری  نشست‌های بصیرتی و با موضوعات  دستاوردهای انقلاب، مطالبات رهبری از دانش آموزان و روشنگری بصیرتی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فارسی از برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس خبر داد و بیان کرد: نشست‌های بصیرتی اولیا و مربیان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، محفل انس با قرآن و حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون علمی بسیج به‌صورت سراسری در کشور گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون علمی بسیج در مدارس شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر گفت: آزمون علمی بسیج در ملایر با حضور 900 دانش‌آموز در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و همزمان با سراسر کشور آزمون علمی بسیج در ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار