نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. بهمن 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 17869
رئیس ارشاد ملایر خبر داد:
تاسیس انجمن طنز و کاریکاتور در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: با هدف گسترش فعالیت های حوزه طنز ادبی و بصری، اداره ارشاد ملایر انجمن طنز و کاریکاتور تاسیس می کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ غلامرضا جمالی زاده با اشاره به تاسیس انجمن طنز و کاریکاتور اظهار داشت: با هدف گسترش فعالیت های حوزه طنز ادبی و بصری، اداره ارشاد ملایر انجمن طنز و کاریکاتور تاسیس می کند.

وی با اشاره به مهمترین اهداف تشکیل این انجمن افزود: با تاسیس  این انجمن زمینه  شناخت و بروز استعداد های جدید در این حوزه فراهم شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر و شکوفا کردن استعدادهای طنز را از اهداف مهم تاسیس این انجمن بیان کرد و  گفت: جذب علاقمندان حوزه طنز و کاریکاتور از دیگر اهداف تاسیس این انجمن است.

وی با دعوت از علاقمندان در حوزه طنز بیان کرد: در این زمینه از فعالان این عرصه تقاضا داریم  قدم پیش گذاشته و کار را به سرانجام برسانند.

جمالی زاده افزود: معرفی شخصیت های ارزنده حوزه طنز و کاریکاتور به جامعه هدف نهایی تاسیس انجمن طنز و کاریکاتور در ملایر است.

وی همچنین با اشاره به انتشار اولین ویژه نامه طنز ملایر بیان کرد: هفته نامه طلیعه امید ملایر هم در این زمینه قصد دارد اولین ویژه نامه طنز در ملایر را منتشر نماید.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار