نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. بهمن 1394 - 13:10   |   کد مطلب: 17852
مربی تیم کاراته شاهین ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
کسب پنج مدال توسط کیوکوشین کاران ملایری در مسابقات قهرمانی استان
مربی تیم کاراته شاهین ملایر گفت: : ورزشکاران تیم ملایر در مسابقات قهرمانی استان همدان موفق به کسب سه مقام اولی و یک مقام دومی و یک مقام سومی شدند.

امین باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی استان و انتخاباتی مسابقات قهرمانی کشور در خانه کاراته همدان اظهار داشت: تیم شاهین ملایر با 8 کاراته‌کار در این مسابقات شرکت کرد.

وی افزود: این مسابقات در دو رشته کاتا و کمیته و در رده‌های خردسالان , نونهالان , نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مربی تیم کاراته شاهین ملایر افزود: محمدمهدی پیریایی،علی ترکاشوند، علی‌اکبر چهاردولی، سبحان ابراهیم بختیاری، عرفان نصرالهی،  محمدرضا گودرزی، علی چوبین  و سید حسین اسدالهی ورزشکاران تیم ملایر در این رقابت‌ها بودند.

وی با اشاره به نتایج تیم ملایر در این مسابقات بیان کرد: ورزشکاران تیم ملایر در این رقابت‌ها موفق به کسب سه مقام اولی و یک مقام دومی  و یک مقام سومی شدند.

باباخانی با اشاره به نفرات مدال‌آور ملایر در این رقابت‌ها بیان کرد: سبحان ابراهیم بختیاری،  سید حسین اسدالهی و علی چوبین  موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها شدند.

وی افزود: عرفان نصرالهی مقام دوم و علی‌اکبر چهاردولی  مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

  مربی تیم کاراته شاهین ملایر گفت: نفرات برتر این رقابت‌ها به عضویت تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور درآمدند.

انتهای پیام/گ     

دیدگاه شما

آخرین اخبار