نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1394 - 14:43   |   کد مطلب: 17844
امام جمعه موقت ملایر گفت: به کسی رای دهید که مقابل آمریکا و اسرائیل مثل کوه ایستادگی کند نه اینکه در مقابل استکبار جهانی دست تسلیم بلند کند.

به گزارش ملایری‎ها، حجت الاسلام و المسلمین مقدسیان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره اجرای برجام اظهار داست: همانگونه که رهبری تاکید کردند باید مراقب بود طرف مقابل تعدات خود را کامل انجام دهد.

وی افزود: آمریکا هیچگاه با اسلام ناب محمدی دوست نبوده و نمی شود و همواره از اسلام شیخ نشینان خلیج فارس و اسلام سعودی ها حمایت می کند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا با اسلامی که در مقابل ظلم و جور ایستادگی کند دوست نبوده و با اسلامی که نفت آن را مفت خریداری کرده و دست به سینه آنان باشد موافق است.

وی گفت: باید در اجرای برجام مراقب بود چرا که طرف مقابل عهد شکن بوده و ظلم و خلف وعده در ذات او بوده و به چنین دشمنی نمی توان اعتماد کرد.

مقدسیان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید مراقب باشند به چه کسی رای می دهند و یکی از ویژگی های بارز یک نماینده اصلح عاقل، مومن  و گوش به فرمان ولایت بودن است.

وی  افزود: به کسی رای دهید که مقابل آمریکا و اسرائیل مثل کوه ایستادگی کند نه اینکه در مقابل استکبار جهانی دست تسلیم بلند کند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم در مقابل رای که می دهند باید فردای قیامت پاسخکو باشند و همچنین نماینده هایی که رای می آورند نیز باید در مقابل حق تعالی پاسخ گو باشند.

وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران آمریکایی بیان کرد: این اقدام فرزندان این ملت نشان داد که کسی حق تجاوز به حریم کشور ایران اسلامی را ندارد.

مقدسیان با ذکر آیات روایاتی بیان کرد: تقوی انسان را عاشق خدا کرده و از معصیت دور می کند و هر چیزی غیر از خدا در برابر انسان متقی ناچیز و بیهوده است.

وی با اشاره به کمک های ایرانیان در بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: مردم کشور ایران سهم بسزایی در بازسازی عتبات داشته و این ها همه نشان از علاقه مردم ایران به ائمه اطهار(ع) است.

انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار