نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1394 - 0:06   |   کد مطلب: 17841
فرمانده انتظامی استان ملایر از برخورد مرگبار راکب موتورسیکلت سوار 14 ساله با پیرمرد 75 ساله در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها سرهنگ پاسدار "شعبان ترک‌نیا" در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت: بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110، یک فقره واژگونی موتورسیکلت در یکی از جاده‌های مواصلاتی ملایر اعلام شد که بلافاصله مأموران پلیس راه مستقر در نزدیک‌ترین فاصله به محل حادثه، در مکان وقوع واژگونی حاضر و مشاهده کردند که یک دستگاه موتورسیکلت بنا به دلائل نامعلومی واژگون شده است.

وی اظهار کرد: در همین ارتباط یک نفر پیرمرد 75 ساله در محل حادثه فوت کرد و راکب موتورسیکلت موصوف نیز مجروح و توسط واحد اورژانس روانه بیمارستان شد.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد که راکب موتورسیکلت در حین حرکت با فرد متوفی که درحال عبور از جاده بوده، برخورد کرده است که به علت شدت جراحات وارده، متأسفانه عابر پیاده در دم فوت کرد.

ترک‌نیا با هشدار به راکبین موتورسواری از نظر قانونی فاقد شرایط لازم برای رانندگی این وسیله نقلیه هستند، افزود: اقدام به رانندگی و تصادف با وسائل نقلیه بدون مدارک قانونی، جرم محسوب می‌شود و قابل پیگرد خواهد بود.

وی افزود: در این حادثه مرگبار، بر اساس نظریه کارشناس پلیس راه، علت تامه واژگونی بی‌حتیاطی از جانب راکب موتورسیکلت به علت عدم توجه کافی به جلو اعلام شده است که مراتب در دست پیگرد قانونی پلیس قرار دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار