نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1394 - 18:02   |   کد مطلب: 17801
رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: در امسال که موسوم به همدلی و همزبانی در سطح کلان بوده، شایسته است در سطوح پایین‌تر از جمله دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نیز این همدلی و همزبانی تجلی یابد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا؛  حجت‌الاسلام و المسلمین "سیدکریم خوش‌نظر" چهارشنبه 30 دی در نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی ملایر، با اشاره به برخی نکاتی پیرامون مسائل آموزشی، خواستار وحدت رویه در امر آموزش از سوی استادان شد.

وی اظهار کرد: دانشجویان به این مرحله رسیده‌اند و اکنون خود را به ما سپرده‌اند بنابراین وظیفه ما در هدایت و بُعد تربیتی آنان بسیار خطیر و مهم خواهد بود و یک استاد علاوه بر آموزش بر تقویت بُعد اخلاقی و تربیتی دانشجویان نیز باید اهتمام جدی داشته باشد.

خوش‌نظر تصریح کرد: نظم و انضباط باید درونی باشد و چنانچه دانشجو انگیزه و تلاش را در خود تقویت کند برای حضور در کلاس نیازی به اهرم خارجی نخواهد داشت از سوی دیگر اساتید هم باید در جهت تقویت انگیزه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشکده مثمر ثمر خواهد بود، در زمینه‌های برگزاری جلسات فوق‌برنامه، نشست‌های علمی، کنفرانس‌ها و کارگاه‌های مختلف در راستای نیل به اهداف و پیشنهادات از اساتید دعوت به همکاری کرد.

"امیری"، یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی ملایر نیز گفت: بیماری "بی انگیزگی" در بین دانشجویان وجود دارد و باید دید ما چه کار برای رفع این بیماری انجام داده‌ایم که در پایان دوره آموزشی نه تنها این بیماری رو به افزایش نرود بلکه حداقل تسکین برای بیماری صورت پذیرفته باشد.

همچنین پیشنهاد قرارگرفتن درس ملل و نحل _فلسفه کلام اسلامی به دروس این دانشکده، تشکیل انجمن ادبی و تقویت ارتباط بین سایر مراکز آموزش عالی توسط سایر اساتید مطرح شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار