نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1394 - 14:23   |   کد مطلب: 17790
رئیس اداره اموزش و پرورش ملایر گفت: در سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش 158 معلم متوسطه به مقطع ابتدایی منتقل شده و وارد کلاس های ابتدایی شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ کاوه برخورداری در جلسه شورای آموزش‌وپرورش ملایر با اشاره به برگزاری 10 جلسه شورای آموزش‌وپرورش در طی سال 94 اظهار داشت: در این جلسات 66 مصوبه تصویب‌شده که 60 مصوبه آن اجرایی شده است.

رئیس اداره امورش و پرورش ملایر با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده  آموزش‌وپرورش بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی برای اولین بار، اجرای طرح شهرداران مداری ،برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در مدارس و مرکز اسناد ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی مصوبه شورای آموزش‌وپرورش بوده است.

وی گفت: در راستای درآمدزایی هنرستان‌های برای اولین بار در دهه فجر نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان هنرستان‌ها افتتاح می‌شود.

برخورداری افزود: یکی از مشکلات اصلی آموزش‌وپرورش در سال گذشته سازمان‌دهی نیروها بوده که بسیاری مقطع ابتدایی با کمبود نیرو و مقطع متوسطه با ازدیاد نیرو مواجه بود.

وی افزود:در همین راستا 158 معلم متوسطه به مقطع ابتدایی منتقل‌شده و وارد کلاس‌های ابتدایی شدند و به  این معلمان آموزش‌های اولیه داده شد.

رئیس آموزش‌وپرورش ملایر گفت: 4 هزار 500 نفر آموزش برای این جابه‌جایی انجام شد که مورد آموزش‌های غیرتخصصی خودشان قرار گرفتند.

وی گفت: سازمان‌دهی نیروهای یکی از سخت‌ترین مشکلات آموزش‌وپرورش در طی این سال‌ها بوده که آموزش‌وپرورش ملایر جزء بهترین شهرهای استان در سازمان‌دهی بوده و رتبه ممتاز را به دست آورد.

عبدالعظیم رضایی نیز در این با تبریک میلاد امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت:  شورای آموزش‌وپرورش یکی از اقدامات خوب در نظام تعلیم و تربیت بوده که هم بست مشارکت مردم و هم زیر نظارت مرم بر آموزش‌وپرورش را فراهم کرد.

وی افزود: مهم‌ترین رسالت آموزش‌وپرورش تعلیم و تربیت بوده که با توجه به‌نظام جمهوری اسلامی تزکیه و تذهیب نفس از مهم‌ترین اهداف در تعلیم و تربیت است.

فرماندار ملایر گفت: باید در آموزش‌وپرورش انسان‌هایی تربیت کنیم که با توجه به مقتضیات سنی دانش آموزان انسان‌هایی عالم شده و علم‌آموزی مهم‌ترین هدف آنان باشد.

وی آموزش‌وپرورش را منشأ تحولات دانست و بیان کرد:  آموزش‌وپرورش فکر نوجوان را در اختیار داشته و منشأ تحولات در دانش آموزان است.

رضایی گفت: کارها در آموزش‌وپرورش تخصصی بوده و باید انسان‌ها را  در مسیر و ظرفیت خودشان هدایت کند که این از نقص‌های سیستم آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های ما است.

وی گفت: معلمین نقشی اساسی در اخلاق، شهامت و شجاعت دانش آموزان داشته و رفتار آنان در کلاس‌ها درس الگوی مناسبی برای دانش آموزان است.

فرماندار ملایر افزود: گاهی در تعلیم و تربیت به‌گونه‌ای برخورد می‌کنیم که نه‌تنهای این روحیات آموزش داده می‌شود بلکه باعث سرکوب آنان می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار