نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1394 - 10:19   |   کد مطلب: 17786
رئیس اداره ارشاد ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
برگزاری دو جنگ شادی به مناسبت دهه فجر در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: برای اولین بار در ملایر به مناسبت دهه فجر دو جنگ شادی در ملایر برگزار می شود.

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری دو جنگ شادی در ملایر بیان کرد: این دو جنگ توسط گروه های هنری فعال ملایر گروه در سینما فرهنگیان مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ملایر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: گروه هنری یاس کبود به سرپرسی مهدی روزبهانی   جنگ فجر 94 را از سوم تا 16 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد ملایر اجرا خواهد کرد.

وی افزود: یک جنگ نیز  با همکاری محمد قاسمی و مهدی حبیبی  دو هنرمند تئاتر ملایری از پنجم تا 22 بهمن ماه در سینما فرهنگیان ملایر برگزار می شود.

جمالی زاده هدف از اجرای این جنگ ها را ارتقای شادی در بین مردم دانست و بیان کرد: این دو جنگ کارهای فاخری برای مردم در نطر گرفته و مخصوص قشر خاصی نبوده و همه مردم می توانند از آن استفاده ببرند.

وی افزود:  اقشارمختلف مردم در این جشن ها حاضر شوند و فقط حضور در این جشن ها مختص به یک قشر خاص و دانش آموزان نشود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: در صورت استقبال مردم این گونه برنامه ها در سایر ایام سال نیز ادامه داشته و کمکی در ارتقا سطح هنر است.

وی گفت: هر دو گروه تمرینات خود را در سالن ارشاد انجام داده و  آثار آنان بازبینی شده و آثار فاخری را برای مردم تدارک دیده اند.

جمالی زاده گفت: کانال هایی هم برای اطلاع رسانی در روستاها زده شده و برای  حضور خانواده ها در این جشن ها برنامه‌هایی شاد و آموزنده  فراهم نموده شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار