نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. دى 1394 - 9:59   |   کد مطلب: 17785
پاسخ رئیس دانشگاه درباره تحصن دانشگاه ملی ملایر؛
نباید به هر جابه جایی انگ سیاسی بزنیم
رئیس دانشگاه ملایر گفت: هیچ گاه جابه جایی ها نباید سیاسی قلمداد شده و با توجه به تغییرات هر مجموعه ای تغییر آدم های همراه و همفکر با آن مجموعه در نظرگرفته می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ بهمن حیاتی در جمع خبرنگاران با اشاره به تحصن تعدادی از دانشجویان دانشگاه ملی ملایر اظهار داشت: این تحصن‌ در دانشگاه ملایر به خاطر برخی جابه جایی ها مدیران در حوزه فرهنگی بوده است.

وی افزود: دانشجویان در این تحصن مطالباتی داشته که آن مطالبات بررسی شده و آنچه که در چارچوب قانون و مصالح دانشگاه باشد پاسخ مثبت داده شده و اگر غیرقانونی بوده پاسخی داده نمی شود.

رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به مطالبات دانشجویان بیان کرد: مطالبات دانشجویان به خاطر جابه جایی ها بوده که این جابه جایی ها امری طبیعی در همه دانشگاه ها و همه ادارات بوده  و اجتناب ناپدیر است.

وی افزود: هیچ گاه نباید جابه جایی ها به عنوان سیاسی قلمداد شده و با توجه به تغییرات هر مجموعه ای آدم های همراه و همفکر با آن مجموعه در نظرگرفته می شود.

حیاتی افزود: ما فقط در حوزه فرهنگی جابه جایی نداشته و در قسمت های پژوهشی و امور دانشجویی نیز جابه جایی داشته ایم و همزمان جابه جایی مدیر فرهنگی بوده است و آیا آنها هم سیاسی بوده است؟

وی با اشاره به اخبار منتشره بر روی سایت ها و خبرگزاری‌ها  در رابطه با این تحصن بیان کرد: خبرگزاری ها و سایت ها باید انصاف داشته باشند و  متعهد بوده و صرفا به خاطر اینکه یک خبر بر روی سایتشان قرار گیرد یک خبر را درج نکنند.

رئیس دانشگاه ملایر گفت: خبرگزاری ها و سایت ها درباره اخباری که روی سایت زده باید مطمئن باشند که حقیقت داشه و یا اینکه بر اساس یک شایعه است.

وی با اشاره به تعداد تحصن کنندگان بیان کرد: تحصن کنندگان حدود 30 الی 40 نفر بوده که مربوط به 4 تشکل دانشگاه بودند و مطالبات انان از نوع فرهنگی بوده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار