نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1394 - 13:24   |   کد مطلب: 17705
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: همزمان با برگزاری امتحانات سراسری میاندوره ای زمستان94 انجمن خوشنویسان ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه 1 و 2 بهمن ماه سال جاری، این آزمون در مرکز آموزش هنر ملایر نیز برگزار می گردد.

به گزارش ملایری‎ها؛ غلامرضا جمالی زاده با اعلام این خبر افزود: همزمان با برگزاری امتحانات سراسری میاندوره ای زمستان94 انجمن خوشنویسان ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه 1 و 2 بهمن ماه سال جاری، این آزمون در مرکز آموزش هنر ملایر نیز برگزار می گردد.

وی افزود: این آزمون، توسط انجمن خوشنویسان شعبه ملایر و با همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ده دوره اعلام شده از سوی ستاد برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با اشاره به نحوه ثبت نام در این آزمون بیان کرد: داوطلبان می توانند به صورت حضوری، مکاتبه ای و یا متفرقه در امتحانات شرکت نمایند.

وی گفت: آزمون دوره های مبتدی، تکمیلی و پیشرفته به صورت تحریری، صبح پنجشنبه اول بهمن ماه در مرکز آموزش هنر برگزار خواهد شد.

جمالی زاده افزود: آزمون دوره های نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، خط دوم عالی و ممتاز و خوش در روز جمعه 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان و هنرجویان جهت کسب آگاهی از دستورالعمل برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران می توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر واقع در شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم و یا مرکز آموزش هنر واقع در بلوار 15 خرداد مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار