نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. دى 1394 - 22:52   |   کد مطلب: 17695
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: دو جایگاه سوخت CNG در ملایر 8.3 میلیارد تومان بدهی دارند که گاز یک جایگاه قطع شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ محمدمهدی مهدوی امروز با بیان اینکه مصرف گاز در همدان افزایش چندانی نداشته است، اظهار کرد: بر این اساس همچنان مصرف در همدان حدود 12 تا 13 میلیون مترمکعب است.

وی در خصوص بدهی جایگاه‌های CNG بیان کرد: 45 جایگاه سوخت CNG در استان همدان وجود دارد که حدود 19.5 میلیارد تومان بدهی به شرکت گاز دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین میزان بدهی جایگاه‌های سوخت به دو جایگاه در ملایر و یکی در شهر نهاوند مربوط است.

وی با تأکید بر اینکه با وجود پیگیری هنوز موفق به وصول مطالبات از جایگاه‌های سوخت ملایر که به شهرداری این شهر تعلق دارد، نشدیم، افزود: دو جایگاه سوخت ملایر 8.3 میلیارد تومان بدهی دارند.

مهدوی به نکته جالبی در قطعی گاز یکی از جایگاه‌های سوخت CNG در ملایر اشاره کرد و گفت: به علت بدهی معوقه یکی از جایگاه‌های سوخت ملایر تعطیل شده است که این جایگاه در اقدامی جالب بنر «به علت افت فشار گاز امکان خدمات‌رسانی وجود ندارد» نصب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعی گاز یکی از جایگاه‎های سوخت CNG در ملایر به علت بدهی معوقه 4 میلیارد تومانی این جایگاه بود که امیدوارم با پرداخت آن شرکت گاز را در خدمات‌رسانی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان متوسط مصرف جایگاه‌های CNG را 470 تا 500 هزار مترمکعب دانست و افزود: با همکاری جایگاه‌های سوخت می‌توان ضمن ارائه خدمات در همه جایگاه‌ها، تعطیلی در هیچ جایگاهی را نیز شاهد نبود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار