نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. دى 1394 - 9:06   |   کد مطلب: 17658
‌استاندار همدان گفت: دستگاه‌هایی که پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی را اعلام نکرده‌اند، هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش ملایری ها به نقل از (ایسنا)، منطقه همدان، "محمدناصر نیکبخت" یک‌شنبه 20 دی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با تاکید بر تامین هزینه‌های ضروری دستگاه‌ها و حمایت از آنان اظهار کرد: اگر اعتبارات در هر دستگاهی تامین نشود، امکان ایجاد مفسده در آن وجود دارد، بنابراین باید حمایت کافی از نهادها صورت گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به فروسیلیس ملایر، گفت: واحد فروسیلیس ملایر برای مردم این منطقه از لحاظ زیست‌محیطی مزاحمت ایجاد کرده است که در این خصوص باید برخوردهای لازم صورت بگیرد تا سلامت مردم با خطر روبرو نشود.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات استانی راه‌وشهرسازی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: مقصر این کاهش اعتبار تنها راه‌وشهرسازی نیست و کوتاهی در کاهش اعتبارات به ما نیز برمی‌گردد.

 

وی با اشاره به محیط‌بانان محیط زیست، گفت: هیچ یک از ما نمی‌توانیم به جای یک محیط‌بان واقعی فعالیت کنیم و این اقدام به طور قطع برای ما خسته‌کننده خواهد بود بنابراین با توجه به این موضوع باید قدر زحمات چنین افرادی شناخته شود.

 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه همدان بهترین شرایط آب و هوایی کشور را دارد، اظهار کرد: تلاش همه باید بر این باشد که شرایط فعلی همدان و محیط‌زیست سالم حفظ شود و همه باید در این زمینه همکاری کنند.

 

نیکبخت افزود: محیط زیست نباید در هیچ شرایطی در سلامت مردم اغماض کرده و با جدیت با واحدهای آلاینده که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد کند، چراکه اگر کسی از کوتاهی و اغماض ما آسیب ببیند، باید پاسخگو باشیم.

 

وی به برگزاری جلسات با بنیاد تعاونی ارتش اشاره و خاطرنشان کرد: قرار بر این شده که 35 درصد سرمایه‌گذاری دو پروژه بزرگ در میدان میوه‌وتره‌بار توسط شهرداری تامین و بقیه سرمایه‌گذاری با توافق بنیاد تعاونی ارتش و شهرداری انجام گیرد.

 

نیکبخت در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: تا کنون در بخش‌های مختلف هیئت اجرایی و هیئت نظارت اقدامات به خوبی انجام شده و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.‌

 

وی تصریح کرد: صلاحیت ۹۸ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان استان همدان تایید شد و هیچ‌گونه نظر شخصی در تایید صلاحیت افراد اعمال نشد.

 

وی در بخش دیگری با بیان اینکه عربستان با عملکرد فعلی و آشوبی که در منطقه ایجاد کرده است، سرنوشتی همچون دیگر استبدادگران خواهد شد، گفت: استبداد عاقبت خوشی را به دنبال ندارد و عاقبت آل‌سعود و حامیان آن نیز ختم به شر خواهد شد.

 

انتهای پیام/ف

دیدگاه شما

آخرین اخبار