نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. دى 1394 - 13:12   |   کد مطلب: 17622
در مراسمی با حضور فرماندار ملایر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت کلینیک ویژه فخریه ملایر کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ در مراسمی با حضور فرماندار ملایر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی  عملیات اجرایی ساخت کلینیک ویژه فخریه ملایر توسط فرماندار به زمین زده شد.

عبدالعظیم رضایی مراسم با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: دولت در بخش تحول نظام سلامت اقداماتی خوبی انجام داده است.

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم رهبری و دولت ها تحول سلامت و کاهش هزینه های درمان بوده و نداشتن دغدغه ای جز درمان برای بیمار بوده است.

فرماندار ملایر افزود: با خدمات دولت اکنون هزینه های درمان به 6 الی 10 درصد رسیده است که نشان از اقدامات شایسته دولت در این زمینه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز در این مراسم با اشاره  آغاز عملیات اجرایی سکلینیک ویژه ملایر گفت: این طرح در راستای طرح تحول سلامت در کل کشور در ملایر اجرا می شود.

وی افزود: این کلینیک در 1740 متر زیر بنا و با اعتبار 28 میلیارد ریال از محل طرح تحول سلامت ساخته می شود.

ترکاشوند با اشاره به عقد قرارداد با پیمانکار طرح بیان کرد: قرارداد با پیمانکار نیز بسته شده و برآورد شده تا آذر ماه سال 95 آماده شود.

وی گفت: در حال حاضر کلینیک فخریه ملایر در 400 متر زیر بنا و با 12 متخصص مشغول به کار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در درمانگاه کنونی روزانه بیش از 400 بیمار ویزیت شده که در حال گسترش آن در یک طبقه دیگر بوده تا بتوان تعداد ویزیت بیماران را 50 درصضد افزایش داد.

وی با اشاره به طرح های شبکه بهداشت و درمان ملایر در طرح تحول سلامت بیان کرد: ساخت مرکز اورژانس، MRI و CCU بیمارستان امام حسین(ع) از جمله طرح های اجرایی در ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار