فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

15. دى 1394 - 23:47   |   کد مطلب: 17611
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های دولت الکترونیک در کشور گفت: در ۹ کلانشهر و بسیاری از شعب زمینه انتخابات الکتورنیکی ایجاد شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ مرتضی براری بعدازظهر امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس در جمع خبرنگاران حضوریافت و اظهار داشت: تمامی زیرساخت‌های دولت الکترونیک فراهم و بیش از 700 کیلومتر فیبرنوری برای ارائه خدمات بیشتر افزوده شده است.

وی بابیان اینکه عقب ماندگی‌های زیرساختی کشور در زمینه ارتباطات جبران شده است، گفت: سرعت مطالبات مردم بیشتر از سرعت فعالیت‌های دست اندرکاران وزارتخانه است و باید تلاش بیشتری  در این زمینه صورت بگیرد.

براری بر ایجاد ابزار مناسب و تسهیل بستر دسترسی به مولفه‌های ارتباطی در استان فارس تاکید کرد و افزود: بسیاری از خدمات دولتی باید از طریق تلفن همراه صورت بگیرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به انتخابات از آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات الکترونیکی خبر داد و تصریح کرد: در 9 کلانشهر و بسیاری از شعب زمینه انتخابات الکتورنیکی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار