نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1394 - 15:25   |   کد مطلب: 17607
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپاه در راستای قانون و تدابیر رهبری حرکت کرده و مهمترین وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات تحلیل و روشنگری است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار غلامغلی ابوحمزه در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر با اشاره به اجرای برجام و بدعهدی امریکا اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رهبری رهبری و تلاش های تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته ای و اجراب برجام آمریکا بدعهدی های زیادی انجام داده است.

وی افزود: در مدت کوتاه پس از اجرای برجام چندین تحریم توسط کنگره، رئیس جمهور و مجلس آمریکا بر ضد ایران مطرح شد که با اجرای برجام تناسب ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در طی مدت 62 سالی گذشته و از کوتدتای ننگین 28 مرداد  سال 32 تا کنون هیچ تغییری در روش ها و استراتژی های آمریکا ایجاد نشده است.

وی با اشاره به تحریم های مطرح شده در آمریکا علیه ایران افزود: ادعای خسارت دستگیر افراد در سفارت آمریکا در 36 سال پیش و خسارت انفجار بیروت و نسبت دادن آن به ایران و تقاضای میلیون ها دلار یک از بدعهدی های امریکا است.

ابوحمزه  گفت: کنگره امریکا بیش از دو میلیارد 308 میلیون دلار در اختیار وزیر خاجه امریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی قرار دادهو همچنین با تصویب تحریم ضد ایرانی در زمینه گردشگری میلیون ها دلار به ایران ضرر خواهد خورد.

  وی با اشاره به اقدام دوگانه آمریکا در قبال اعدام شیخ نمر توسط عربستان بیان کرد: آمریکا از یک طرف بحث شهادت شیخ نمر را محکوم نمی کند و از طرف دیگر وزیر خارجه آن خواستار عدم اقدام  تلافی جویانه از طرف ایران می شود.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما با آمریکایی مواجه هستیم که امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری به حق ان را شیطان بزرگ دانسته اند و قابل اعتماد و اتکا نیست.

وی با تاکید بر توجیه مردم در قبال اقدامات آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا به دنیال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و اقدامات آن در طی 62 سال برای مردم هر چه بیشتر بازگو شود.

ابوحمزه با اشاره به تعامل سپاه و بسیج با ادارت در استان اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج حول 4 محور همکاری و تعامل، انتقاد سازنده و منصفانه، مطالبه گری و مراقبت از عدم عبور دستگاه های دولتی از خطوط قرمز نظام با ادارت تعامل دارد.

وی افزود: حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه اصلی سپاه در قانون اساسی بوده و و جایگاه حقیقی و حقوقی سپاه بر اساس این پایه ریزی شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اسفند ماه بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور بیان کردند یکی از اقدامات دشمن در این انتخابات برنامه ریزی برای نفوذ است.

وی افزود: دشمن قصد نفوذ از دو راه مردم و مسئولین را داشته تا با نفوذ در بین مردم یاس و ناامیدی را ایجاد کند و با نفوذ در بین مسئولین نیز زمینه تصمیم گیری های مخالف را فراهم کند.

ابوحمزه گفت: باید مراقب نفوذ  افرادی که عوامل دشمنان و فتنه گران هستند بود و باید افراد اصلح وارد این عرصه شوند.

وی افزود: مهمترین وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات تحلیل و روشنگری و انتخاب افراد اصلح بوده و در این راستا حق وردو به مصادیق را ندارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به عدم دخالت سپاه و بسیج در روند انتخابات بیان کرد: افراد شاغل و در ماموریت سپاه تا زمانی که در ماموریت سپاه هستند حق دخالت در مصداق را نداشته و در هنگامی که در اختیار خودشان هستند منعی برای حمایت ندارند.

وی با اشاره به جو به راه انداخته شده بر علیه سپاه در فضای مجازی و برخی سایت ها بیان کرد: سپاه در راستای قانون و تدابیر رهبری حرکت کرده و  باید مراقب بود عده ای ساده لوح، ساده اندیش و مغرض سپاه را زیر سوال نبرند

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما