نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. دى 1394 - 12:48   |   کد مطلب: 17605
فرماندار ملایر گفت: از تعداد 72 نفر داوطلب ملایر یک نفر انصراف داده و صلاحیت ما بقی در هیئت اجرایی انتخابات ملایر تایید شده است .

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان کار احراز صلاحیت داوطلبین در هیئت نظارت ملایر اظهار داشت: انتخابات 7 اسفند اولین انتخابات دولت تدبیر و امید بوده و هر چه باشکوهتر برگزار شدن این انتخبات وظیفه همگانی دولت است.

وی با تاکید بر اجرای قانون توسط تمامی مدیران وبی طرفی در برگزاری اناخابات بیان کرد: مسئولین باید تمام توان خود را در چارچوب قانون  و بر اساس ماده 11 قانون برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.

فرماندار ملایر افزود: هیئت های اجرایی در ملایر بر اساس قانون با دعوت از معتمدین در زمان مقرر و برگزاری انتخابات برای انتخاب هیئت اجرایی تشکیل شد.

وی با اشاره به شعب اخذ را در ملایر افزود: در جلسات تعداد شعب مورد نیاز و تعداد و محل صندوق ها تعیین شده و با توجه با تعداد بالای داوطلبین کار تایید صلاحیت ها پس از پایان ثبت نام آغاز شد.

رضایی افزود: در ملایر مجموعا 192 شعبه اخذ رای پیش بینی شده که از این تعداد 77 شعبه در شهر ملایر، 35 شعبه در بخش مرکزی، 30 شعبه در سامن، 30 شعبه در  جوکار و 20 شعبه مربوط به بخش زند است.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات هیئت اجرایی و بررسی صلاحیت داوطلبین کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی و بررسی استعلامات از مراجع چهارگانه نتیجه ساعات پایانی روز دوشنبه 14 دی ماه اعلام شد.

 فرماندار ملایر با اشاره به نتیجه تایید صلاحت کاندیداها در ملایر بیان کرد: از تعداد 72 نفر داوطلب ملایر یک نفر انصراف داده و صلاحیت ما بقی تایید شده است .

وی گفت:  بر اساس ماده 59 قانون کلیه مسئولین دولتی و غیر دولتی در ارگان ها و نهادها  به کلیه ادارت ابلاغ شده که به هیچ وحه اجازه استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای کاندیدای خاص وجود ندارد.

رضایی با اشاره به کارگیری بیش از سه هزار نفر در بحث انتخابات در ملایر گفت: با هر مدیر و مسئولی که تخلفی در انتخابات انجام دهد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار