نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 17537
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، از جامعه پرستاری درخواست کرد به احترام فوت پرستار نیشابوری که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد، یک هفته با روبان مشکی در محل کارشان حاضر شوند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از مهر؛ محمد شریفی مقدم به حادثه جان باختن سید محمد رضایی ثانی پرستار نیشابوری اشاره کرد و گفت: این پرستار فداکار، بعد از کارهای مراقبت از بیمار مبتلا به آنفلوانزا، خودش به این بیماری مبتلا شده و در نهایت فوت می کند.

وی با اعلام اینکه جامعه پرستاری در شوک این حادثه به سر می برد، با خانواده این پرستار ابراز همدردی کرد و اظهارداشت: الان کدام سیستم و مقام مسئولی پاسخگوی مرگ این پرستار است.

شریفی مقدم ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ پرستاری کشور، گفت: از پرستاران عزیز کشورم می خواهم به احترام جان باختن این پرستار فداکار، به مدت یک هفته با روبان مشکی که بر روی روپوش خود می زنند، در محل کارشان حاضر شوند.

به گفته قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور، این حرکت نمادین با هدف ابراز همدردی با خانواده این پرستار و جامعه بزرگ پرستاران کشور انجام می شود.

سید محمد رضایی ثانی سوپروایزر بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور به علت شرکت در عملیات احیاء بیمار دچار H۱N۱ ، خود نیز مبتلا به این بیماری شده و پس از چند روز بستری شدن در آی سی یو روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار