نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1394 - 9:43   |   کد مطلب: 17531
مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر از برگزاری کرسی تلاوت قرآن با حضور قاریان ممتاز استان همدان همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در دانشگاه ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها عباس ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در راستای افزایش بصیرت توأم با معنویت و احساسات در بین دانشگاهیان، امور فرهنگی دانشگاه ملایر کرسی تلاوت قرآن کریم را در این دانشگاه برگزار خواهد کرد.

 وی افزود: این کرسی با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مسجد دانشگاه برگزار خواهد شد.

مسئول اداره فعالیت‌های قرآنی دانشگاه ملایر بیان کرد: در این محفل نورانی آقایان فارسی و بیات دو تن از قاریان ممتاز استان به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم خواهند پرداخت.

 وی همچنین به دیگر فعالیت‌های قرآنی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برگزاری هشت دوره طرح قرآنی «بر بال فرشتگان» در راستای تربیت حافظان کلام الهی و ترویج فرهنگ انس با قرآن در بین دانشجویان به دو صورت حفظ آیات نورانی قرآن از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

ربیعی برگزاری جلسات قرآنی با حضور روحانیون و اساتید در خوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های قرآنی در طول سال با حضور قاریان و حافظان ممتاز کشوری را از دیگر فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه ملایر برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات قرآنی و برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان از دیگر فعالیت‌های قرآنی در طول سال است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار