نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آذر 1394 - 8:51   |   کد مطلب: 17412
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: با توجه به حمله ارتش نیجریه و گروه های تروریستی به شیعیان مظلوم نیجریه مردم ملایر این هفته پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات اعتراض آمیز برگزار می کنند.
تظاهرات در ملایر

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری راهپیمایی و  تظاهرات اعتراض آمیز در محکومیت کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه در ملایر اظهار داشت: با توجه به حمله ارتش نیجریه و گروه های تروریستی به شیعیان مظلوم نیجریه مردم ملایر این هفته پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات اعتراض آمیز برگزار می کنند.

وی با ادعوت از تمامی مردم مومن ملایر برای حضور در این تظاهرات بیان کرد: این روزها ایجاد تفرقه در میان مسلمانان هدف اصلی دنیای استکبار بوده که توسط مزدوران خود در حال اجرای آن هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر افزود: هر گونه اقدام خوشونت آمیز بر علیه مسلمانان و شیعیان مورد اعتراض تمام آزاده‌های جهان بوده و مردم ملایر ههگام با شهرهای دیگر استان در این تظاهرات شرکت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری این تظاهرات در دیگر شهر های ملایر عنوان کرد: همزمان با تظاهرات در شهر ملایر در شهرهای سامن و ازندریان و دهستان اسلام آباد نیز پس از اقامه نماز جمعه تظاهرات برپا می شود.

بیات گفت: این حملات وحشیانه و توهین به علما به ویژه روحانی برجسته و رهبر شیعیان نیجریه، شیخ زکزاکی و جسارت به اماکن مقدسه توطئه جدید غرب با حمایت های همه جانبۀ رژیم کودک کش آل سعود است .

وی افزود: دشمنان اسلام و شیعه امروز با ترس از گسترش اسلام ناب محمدی(ص) دست به چنین جنابیاتی می زنند اما دشمنان باید بدانند که این اقدامات جز وحدت بیشتر مسلمانان ثمری نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: از مردم متدین ملایر و شهرهای سامن، ازندریان و اسلام آباد دعوت می شود تا با حضور گسترده در این تظاهرات اعلام انزجار خود را به گوش کشورهای مستکبر و حامیان اصلی این حرکات برسانند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار