نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. آذر 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 17398
رئیس دانشگاه آزاد ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
همایش تجلیل از پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد ملایر برگزار می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد ملایر گفت: به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد ملایر تجلیل می شود.

داریوش جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار داشت: هفته پژوهش هفته ای برای پویایی دانشگاه وحرکت در راه   تبدیل علم به ثروت است.

وی با اشاره به مهمترین اولیوت دانشگاه آزاد در این هفته بیان کرد: طبق تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و همچنین ریاست عالی دانشگاه آزاد تبدیل و تولید علم به ثروت از مهمترین اولیویت های این انشگاه در هفته پژوهش است.

رئیس دانشگاه آزادد ملایر با اشاره به مهمترین برنامه های هفته پژوهش در ملایر بیان کرد: برگزاری مسابقات سازه های ماکارانی، مسابقه نجات تخم مرغ و مسابقات ورزشی از جمله برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات دانشجویی بیان کرد: مسابقات دانشجویی نظیر سازه های ماکارانی و نجات تخم مرغ با هدف ایجاد پویایی در دانشگاه و قدم در راه تحقق اهداف یعنی تبدیل علم به ثروت است.

جاوید با اشاره به رونمایی از بزرگترین پل ماکارانی جهان در دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: زوج جوان دانشجو ملایری بزرگترین پل ماکارانی جهان را ساخته اند که جای بسی خوشخالی دارد که دانشجویان ما در راه علم و دانش کوشا هستند.

وی با اشاره به برگزاری همایش تقدیر از پژوهشگران  جوان دانشگاه آزاد ملایر بیان کرد: در مراسمی از پژوهشگران جوان و هیئت موسس دانشگاه آزاد ملایر تقدیر خواهد شد.

جاویدبا اشاره به برگزاری این مراسم در روز دوشنبه 30 آذر ماه  افزود: در این مراسم از پژوهشگران جوان در قسمت های دانشجویی، اساتید و کارمندان تجلیل می شود.

رئیس دانشگاه آزاد ملایر با اشاره به مهمترین اهداف دانشگاه آزاد ملایربیان کرد: طبق تاکیدات ریاست عالی دانشگاه و کسب درآمدهای دانشگاه از محل غیر شهریه به دنبال تاسیس شرکت های دانش بنیان و اقتصاد بنیان هستیم.

وی افزود: تاسیس این شرکت هم باعث ایجاد درآمدزایی در دانشگاه شده و هم می توان از ایده های دانشجویان برا این شرکت ها استفاده کرد.

جاویدافزود: تاسیس شرکت های دانش بنیان راهی در تحقق اقتصاد مقاومتی و تبدیل علم به ثروت است که همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده ست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار