نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1394 - 15:33   |   کد مطلب: 17370
رئیس ارشاد ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
اجرای نمایش "تخم مرغ بدون زردینه با عشق" در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: نمایش "تخم مرغ بدون زردینه با عشق" از تاریخ 28 آذرماه به مدت یک هفته برای اجرای عمومی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به روی صحنه می رود.
جمالی زاده

غلامرضا جمالی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اجرای نمایش «تخم مرغ بدون زردینه با عشق» در ملایر اظهار داشت: این نمایش کار گروه نمایشی سکوت به کارگردانی مجتبی شجاعی زاده، بار دیگر از تاریخ 28 آذرماه به مدت یک هفته برای اجرای عمومی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به روی صحنه می رود.

وی افزود:  مجتبی شجاعی زاده کارگردان این نمایش که خود فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده غیرانتفاعی سوره تهران در مقطع لیسانس و ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر تهران است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت:  این نمایش روایت داستانی این نمایش مربوط به آقا و خانم ساده دلی است که تصمیم می گیرند برای دیدار فرزند خود که در جنگ به سر می برد، سرزده به دیدنش بروند و در همان اوضاع جنگ جشنی را برای فرزندشان برگزار کنند.

وی افزود: نمایش «تخم مرغ بدون زردینه با عشق» اقتباسی از نمایشنامه بیکنیک در میدان جنگ اثر فاخر فرناندو آرابال است که با تمی بسیار نو و به شیوه مدرن اجرای تئاتر برای اولین بار در آبان ماه به مدت 7روز در مجتمع فرهنگی هنری ملایر اجرا شد و توانست با موفقیت مخاطبان خود را جذب و رضایت آنان را جلب نماید.

جمالی زاده گفت: طراحی و کارگردانی این نمایش به شیوه ای است که فضای مضحک و تلخ جنگ را به تصویر می کشد. از این رو استفاده از طراحی صحنه بصورت مینیمال و تلفیقی می باشد.(توالت فرنگی و کرسی و ...)

وی عنوان کرد : این پارادوکس به ما نشان می دهد که تماشاگر برای مواجه شدن با تصویر نمایش بی گانه نیست چون هر کدام از ابزارهای صحنه در این نمایش دارای المان و مفهوم خاص خود هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر با اشاره به بازگران و عوامل این نمایش گفت: بازیگران این نمایش به ترتیب ورود شامل علی حسینی، سجاد عبدلی، سعید حسین پور، مجتبی شجاعی زاده، احسان سامی، مهدی زنگنه، حامد زنگنه هستاند.

وی افزود: مجتبی شجاعی و سعید طاهرنیا به عنوان طراح صحنه، شیرین وصالی و رضا باغبان به عنوان مدیر صحنه، مرضیه کولیوند به عنوان منشی صحنه، نور و موسیقی بر عهده شیرین وصالی و دانیال نصیری، طراحی لباس با خاطره کتیرازند و سعید ونایی و  کارگریم و برنامه ریزی با مهدی زنگنه و حامد زنگنه است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار