نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1394 - 15:13   |   کد مطلب: 17368
رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همزمان با هفته وقف هشت واحد مسکونی به زوج های جوان تحویل داده شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فیض الله اسدپور در حاشیه مراسم واگذاری هشت واحد مسکونی وقفی در بین خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با هفته وقف این هشت واحد به  زوج های جوان واجد شرایط تحویل داده شد.

وی افزود: لین واحدهای تجاری به متراژ 75 متر بوده که به مدت دو سال به زوج های جوانی که توسط لرگان های ملایر معرفی شده اند واگذار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: این هشت واحد در مجتمع مسکونی پیوند قرار داشته که از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری و موقوفه مرحوم سیف الدوله در 60 واحد مسکونی ساخته شده است.

وی افزود: از این 60 واحد مجتمع مسکونی 52 واحد آن به دانشگاه ملایر و برای خوابگاه دانشجویی واگذار و هشت واحد آن برای نخستین سال به زوج های جوان اختصاص یافت.

اسدپور عدم تنوع موقوفات را یکی از مشکلات وقف دذر ملایر دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر 63.5 اراضی وقفی جزء 10 شهر برتر کشور در زمینه وقف است، ضرورت دارد علاوه بر کمک به جوانان، وقف های جدید در زمینه های ترویج قرآنی، کمک به نیازمندان و ترویج معارف اسلامی باشد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی در هفته وقف در ملایر بیان کرد: آغاز عملیات مرمت و بازسازی امامزاده جعفر(ع) روستای قوزان با کمک خیر، غبارروبی امامزاده عبدالله(ع) ملایر و دیدار با ائمه جمعه ملایر و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در امامزاده عبدالله(ع) از دیگر برنامه های اوقاف ملایر در هفته وقف بوده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار