نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آذر 1394 - 0:37   |   کد مطلب: 17364
پس از گذشت بیش از دو سال از فرمانداری مصطفی آزاد بخت و حاشیه های فراوان در جایگزینی وی بالاخره عبدالعظیم رضایی به عنوان فرماندار ملایر انتخاب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس از گذشت بیش از دو سال از فرمانداری مصطفی آزاد بخت و حاشیه های فراوان در جایگزینی وی بالاخره عبدالعظیم رضایی به عنوان فرماندار ملایر انتخاب شد.

این مراسم با حضور استاندار، مسئولین استانی، مسئولین شورای اداری شهرستان ملایر، فرماندار نهاوند و جمعی فرمانداران و مسئولان استانداری استان مرکزی برگزار شد.

یکی از نکات جالب این مراسم حضور همزمان سه فرماندار ملایر بود در این مراسم مصطفی آزاد بخت فرماندار سابق، رضا قیاسی سرپرست سابق فرمانداری ملایر و عبدالعظیم رضایی فرماندار جدید ملایر حضور داشتند.

* خبردادن استاندار از داغدار شدن رضا قیاسی در مراسم

استاندار همدان در این مراسم در ابتدای سخنان خود با اشاره به به داغدار شدن رضا قیاسی فرماندار سابق ملایر اظهار کرد: مادر آقای قیاسی ظهر امروز به  لقاء الله پیوسته است.

وی در این مراسم از جمعیت درخواست قرائت فاتحه برای والده معاون استاندار و سرپرست سابق فرمانداری ملایر کرد و افزود: آقتای قیاسی به دلیل جلوگیری از حزن و اندوه دیگران مسلط سخنرانی کردند.

* هر فردی را نمی توان به عنوان فرماندار ملایر انتخاب کرد

استاندار همدان با اشاره به روند انتخاب فرماندار ملایر افزود: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان ملایر یک فرد معمولی را نمی توان به سمت فرمانداری ملایر انتخاب کرد.

وی انتخاب قیاسی را برای پیدا کردن شخص لایق برای فرمانداری ملایر عنوان کرد و افزود: همه فرماندارانی که پس از انقلاب به ملایر آمده اند همگی از ملایر راضی بوده و مردم ملایر تاکنون شایستگی خود را به خدمتگذارانشان نشان داده‌اند.

نیکبخت  گفت: در مدت سه ماه سرپرستی آقای قیاسی انواع گزینه ها برای انتخاب فرماندار شایسته برای ملایر بالا و پایین شد تا شخصی لایق و درخور فرمانداری ملایر انتخاب شود.

* اگر آزاد بخت می خواست فرماندار باقی می ماند

استاندار در این مراسم جابه جایی آزادبخت را خواسته خودش دانست و بین کرد: اگر نبود اسرار، خواست و فشار خود آقای آزادبخت من قصد تغییر فرماندار ملایر را حداقل تا بعد از انتخابات نداشتم.

وی افزود: گرو ها و اقشار مختلفی از مردم ملایر برای جلوگیری از جابه جایی آقای آزادبخت از فرمانداری ملایر کردند و بسیاری از خانواده های شهدا، گرو های اقتصادی، کشاورزان و گروه های سیاسی خواستار ماندن وی بودند.

نیکبخت افزود: اسرار های خود آقای آزاد بخت باعث این جابه حایی شد و پس از این جابه جایی پست های متفاوتی به وی پیشنهاد شد که مدیر کل حراست استانداری را قبول کرد.

آزاد بخت:  با تصمیم خودم فرماناری را تحویل دادم

مصطفی آزاد بخت نیز در این جلسه گفت:  من به تصمیم شخصی خودم از این سمت استعفا دادم و عشق و علاقه من به ملایر به انازه عشق و علاقه ام به زادگاهم کوهدشت است.

وی گفت: من هر جا باشم سرباز بدهکار انقلاب و مردم بوده و هیچ گکاه ملایر و ملایری ها از ذهنم پاک نخواهد شد.

انتقاد استاندار از مجریان در برنامه های مختلف

در بخش پایانی این مراسم نیز پس از صحبت های مجری برنامه استاندار همدان با انتقاد از سخنان زیاد مجریان در پشت تریبون بیان کرد: گاهی مجریان برنامه ها از سخنرانان نیز بیشتر شحبت می کنند و این در حالی است که وظیفه اصلی مجریان معرفی سخنرانان و دعوت انان برای سخنرانی است.

این انتقاد استاندار مورد توجه بسیاری از حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما