پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

23. آذر 1394 - 0:14   |   کد مطلب: 17363
استاندار همدان گفت: همه باید در برگزاری انتخاباتی پرشور خلق حماسه سیاسی دیگر تلاش کرده و از مردم انتظار می رود در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش ملایری‎ها، محمدناصر نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملایربا اشاره به جایگاه ویژه فرمانداری ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری گل سرسبد استان همدان بوده و انتخاب فرماندار ملایر بسیار مهم است.

وی افزود: کشاورزی و جاذبه‌های گردشگری و وضعیت فرهنگی و مردم ملایر نیز زبانزد بوده و همین امر باعث برتری این شهرستان نسبت به مراکز بسیاری از استان ها شده است.

استاندار همدان با اشاره به روند انتخاب فرماندار ملایر افزود: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان ملایر یک فرد معمولی را نمی توان به سمت فرمانداری ملایر انتخاب کرد.

وی انتخاب قیاسی را برای پیدا کردن شخص لایق برای فرمانداری ملایر عنوان کرد و افزود: همه فرماندارانی که پس از انقلاب به ملایر آمده اند همگی از ملایر راضی بوده و مردم ملایر تاکنون شایستگی خود را به خدمتگذارانشان نشان داده‌اند.

نیکبخت  گفت: در مدت سه ماه سرپرستی آقای قیاسی انواع گزینه ها برای انتخاب فرماندار شایسته برای ملایر بالا و پایین شد تا شخصی لایق و درخور فرمانداری ملایر انتخاب شود.

وی انتخاب عبدالعظیم رضایی را به عنوان لایق ترین شخص برای فرمانداری ملایر دانست و بیان کرد:برخی انتخاب آقای رضای را سفارش شده آقای مقیمی می دانند ولی مقیمی یک کلمه درباره آقای رضایی قبل از انتخاب با من صحبت نکرده است.

استاندار همدان گفت: همه باید در راه رشد و توسعه شهرستان‌ها، اشتغال، رفع مشکلات اقتصادی  کرده و با شعار نمی توان کاری را عملی کرد و با عمل باید رشد اقتصادی را حاصل کرد.

وی همچنین با اشاره به پیش رو بودن انتخابات اظهار داشت: مجری انتخابات وزارت کشور و ناظر انتخابات شورای نگهبان است  و لاغیر و احدی اجازه دخالت و  ورود به انتخابات را ندارد  مجریان و ناظران را قانون انتخاب کرده است.

نیکبخت افزود: ما امانت دار رای مردم بوده و رای مردم حق الناس است و باید در این سال به انتخاباتی توام با شور و نشاط بدون در نظر گرفتن گروه و جناح خاصی توجه کرد.

وی بیان کرد: مردم از ما به عنوان مجریان انتخابات انتظار دارند که رای آنها در امنیت کامل باشد و ما امانت دار رای آنها باشیم و ما نیز از مردم انتظار هر چه بیشتر مشارکت را داریم و باید این دو خواسته و توقع را جوابگو باشیم.

نیکبخت با تاکید بر اینکه هدف همه ما خدمتگزاری به مردم و آبرومندی نظام است، گفت: ما که در کلیات و بدیهیات اختلاف نداریم، اختلاف عقیده هم نداریم، پس چرا باید اختلاف وجود داشته باشد، در حالیکه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسه ای دیگر در این عرصه تلاش کنیم.

وی با اشاره به قراگیری در هفته پژوهش بیان کرد: کشور ما دارای زمینه‌های ارزشمندی در امور تحقیق و پژوهش است که از گذشته تا به امروز با وجود دانشمندان و بزرگان علم دانش هیچ جای دنیا مشابهی نداشته است.

استاندار همدان با اشاره به نقش دانشمندان هسته ای در مذاکرات هسته ای افزود: پژوهش ها و تحقیقات دانشمندان هسته ای و صرف فعل ایرانی می تواند امروز  استکبار را پای میز مذاکره با ایران کشاند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید نیز به دور از پرخاشگری با حمایت های رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات هسته ای موفق شد.

نیکبخت با اشاره  به موفقیت‌های کشورمان در مذاکرات‌ هسته‌ای بیان کرد:  دشمنان ما با اعمال تحریم‌های ظالمانه در برابر ملت ایران قصد جوگیری ار توسعه ایران اسلامی را داشتند..

 وی  افزود:  به نتیجه رسیدن برجام، اعلام حق غنی سازی و برداشتن تحریم‌های ظالمانه را در آینده نزدیک نتیجه موفقیت در مذاکرات است.

استاندار همدان با اشاره به دلاوری های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و داشته های امروز ما مدیون  دلاوری‌های رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس بوده که باعث شد تا استکبار بار دیگر از مطرح کردن حمله نظامی در برابر ملت ایران به عنوان یک گزینه منصرف شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما