نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. آذر 1394 - 15:03   |   کد مطلب: 17361
تشییع معلم شهید جابر شیرزادی در ملایر؛
آخرین درس مقاومت، آخرین امتحان حضور
پیکر پاک و مطهر بسیجی شهیدجابر شیرزادی در ملایر تشییع و در زادگاهش کهکدان به خاک سپرده شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پیکر پاک و مطهر شهید جابر شیرزادی پس از 29 سال در میان استقبال با شکوه مردم ولایتمدار و مومن ملایر به شهر خود بازگشت.

این شهید والا مقام از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امامزاده عبدالله(ع) با حضور اقشار مختلف مردم  پیر و جوان، مرد و زن، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهر تشییع شد.

پس از تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید نماز آن توسط آیت الله سید رضا فاضلیان امام جمعه شهر ملایر قرائت شد وپیکر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای کهکدان منتقل شد.

مردم روستای کهکدان نیز عاشقانه  همراه با فریاد یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) پیکر این شهید را تشییع و در گلزار شهدای این روستا به آرام گاه ابدی انتقال دادند.

شهید جابر شیرزادی در سال 65 و در منطقه حاج عمران به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهر این شهید پس از 29 سال مهر ماه امسال در تفحص شهدای این منطقه توسط کمیته مفقودین پیدا شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید والا مقام از طریق آزمایش در ان ای گرفته شده از همسر و مادر این شهید شناسایی شده است.

این معلم شهید پس از بازگشت خود به شهر آخرین درس خود را در این دنیا به مردم گوشزد کرد و ان درس چیزی حز مقاومت در برابر دشمنان تا آخرین قطره خون حتی به قیمت گمنامی بود.

مردم نیز با حضور گسترده خود در آخرین امتحان این معلم شهید یعنی حضور در پای انقلاب و آرمان های آن نشان دادند که هیچگا از آرمان های شهدا کوتاه نخواهند آمد.چپ

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما