نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1394 - 16:07   |   کد مطلب: 17307
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار ایران در جوانان آن است و این قدرت باعث شده که دشمنان برای از بین بردن جوانان و افکار آنان برنامه ریزی و فعالیت کنند.

به گزارش ملایری‌ها، بیژن نوباوه در مراسم اقتدار ملی در جمع دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به مهمترین دلایل اقتدار و قدرت ایران اسلامی در جهان اظهار داشت: امروز به تمامی دنیا ثابت شده است که ایران اسلامی دارای قدرت بوده و هدف اصلی دشمنان ایران هدف قرار دادن این قدرت است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ تحمیلی را یک از دلایل اصلی نشان دادن قدرت ایران در دنیا دانست و بیان کرد: پیروزی ایران در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع جانانه در دوران دفاع مقدس باعث شد که ابهت آمریکا و غرب در برابر ایران شکسته شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: میاتگین  فرماندهان جنک 25 سال بود و با این سن و سال کم اقداماتی و عملیات هایی غیر ممکن را انجام می دادند.

وی افزود: حضور نوجوانان و جوانان در دوران دفاع مقدس باعث ایجاد ترس در بین دشمنان ایران اسلامی شد و اکنون همه می دانند که ایران اسلامی چه اقتداری در دنیا دارد.

نوباوه  گفت: اقتدار ایران در جوانان آن است و این قدرت باعث شده که دشمنان برای از بین بردن جوانان و افکار آنان برنامه ریزی و  فعالیت کنند.

وی افزود: وارد کردن فرهنگ هایی که در خود غرب هم منسوخ است در بین جوانان از جمله اقداماتی بوده که آنان در برابر جوانان ایران انجام می دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر در سبک زندگی ایران پروژه ای دیگر از جانب دشمنان است که با استفاده و سرمایه گذاری بر روی ماهواره و شبکه های مجازی در پی دست یافتن به آن هستند.

وی گفت: اقتدار و قدرت ایران حتی در میز مذاکرات هم قابل شهود بود و حضور 5 کشور قدرتمند دنیا در برابر ایران خود نشان از قدرت بالای ایران داشت.

نوباوه با اشاره به رواج شعار مرگ بر آمریکا بیان کرد: آمریکایی ها حاضرند میلیارد ها دلار بدهند تا ایرانی ها شعار مرگ بر آمریکا را سرندهند چرا که می دانند این شعار از بین برنده اقتدار آنان در جهان است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود:  کشورهای غربی و دشمنان ایران به دلیل و قدرت و اقتدار ایران نمی توانند ایران را تحمل کنندو به همین دلیل است که خواهان از بین بردن ایران هستند.

 وی نشاندن پهپاد RQ170 را یکی دیگر از مواضع قدرتی ایران دانست و بیان کرد: نشاندن این پهپاد قدرت ایران را به تمامی دنیا نمایان کرد و وقتی که ماکت این پهپاد به وزیر خارجه روسیه تقدیم شد وی این کار ایرانیان را تحقیر غرب دانست.

نوباوه گفت: ایران اسلامی هیمنه آمریکا در دنیا را از بین برده است و همین امر است که باعث شده آنان میلیارد ها دلاربرای ضربه زدن به ایران اسلامی  خرج کنند.

وی افزود: اقدامات ایران باعث شده تا تمامی دنیا به آمریکا بگویند که ایران تو را نابود کرده و دیگر آمریکا نمی تواند حرفی از قدرت در دنیا بزند.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار