نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1394 - 20:58   |   کد مطلب: 17244
رئیس هیات ورنه برداری ملایر گفت: نونهالان ظرفیت و استعدادهای بسیار خوبی برای پیشرفت وزنه برداری ملایر هستند و آینده خوب و روشنی را برای این رشته ورزشی رقم خواهند زد.

به گزارش ملایری‌ها مجید حاجی علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر وزنه برداری ملایر فراتر از انتظار است و در سطح استان بسیار خوب عمل کرده و هم اکنون تیم اول استان در رده های پایه است.
وی اظهار کرد: مهمترین هدف ما برای کسب موفقیت های بزرگ در این رشته ورزشی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی های مدون روی ورزشکاران نونهال و پایه است تا بتوانیم استعدادهای خوب و توانمند در این رشته را شناسایی و پرورش دهیم.
وی ادامه داد: با وجود نونهالان و نوجوانان وزنه برداری که هم اکنون در این شهرستان در حال فعالیت هستند، آینده روشنی در انتظار این رشته ورزشی در ملایر است و موجب افتخار استان و کشور خواهند شد.
حاجی علی اکبری بیان کرد: باوجود مشکلات مالی و سخت افزاری که هیات با آن درگیر است، اقدامات و برنامه ریزی های خوبی در زمینه پرورش استعدادهای پایه انجام شده و وزنه برداران نوجوان ما مدال های مختلفی را در این رشته کسب کرده اند.
وی که خود سابقه 31 ساله در رشته وزنه برداری دارد، افزود: امسال از عباس زندی به عنوان وزنه بردار نوجوان در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آمد و نسبت به حضور تعداد بیشتری از وزنه برداران ملایری در اردوی تیم ملی بسیار امیدوارم.
رئیس هیات وزنه برداری ملایر اظهار کرد: برای پرورش ورزشکاران در این رشته، از مربیان خوب و با تجربه ای چون مهدی زرینی به عنوان مسئول استعدادیابی استان همدان و شهرستان، محمدرضا شیرزادی مربی جوانان و نوجوانان، محمود قاسمی مربی نوجوانان و بشیر احمدی مربی نونهالان بهره گرفته ایم.
حاجی علی اکبری خاطرنشان کرد: ورزش وزنه برداری به دلیل اینکه ورزشی سنگین، پرهزینه، انفرادی و رکوردی است، باید از سنین نونهالی شروع شود و به این دلیل جذب ورزشکاران در این رشته ورزشی خیلی راحت نیست.
وی بیان کرد: در حال حاضر ثبت نام از نونهالان در این رشته از متولدین 80 تا 84 انجام می شود و تمام توان خود را برای سرمایه گذاری در این رشته از رده نونهالی به کار گرفته ایم و در این زمینه بسیار فعال هستیم.
وی گفت: تمرینات هیات وزنه برداری ملایر در رده های مختلف در دو باشگاه مجتمع امام خمینی(ره) و ورزشگاه تختی در هر هفته پنج جلسه تمرین به صورت رایگان انجام می شود.
حاجی علی اکبری ابراز امیدواری کرد: تیم وزنه برداری ملایر که در دو رده نونهالان و نوجوانان امسال با قدرت در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های مدارس کشور که بعد از سه سال وقفه مجددا برگزار می شود، شرکت خواهد کرد، بتواند افتخارات بزرگی را کسب کند.
وی همچنین اظهار کرد: افرادی که در گذشته امتحان خود را پس داده اند و توانایی پرورش وزنه برداران نونهال را ندارند، با حاشیه سازی سعی در برهم زدن انسجام و نظم این ورزش را در شهرستان دارند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار