نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 17238
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: نمایشگاه آثار هنرمند همدانی آزاده آقایانی تحت عنوان آثار مینیاتور، گل و مرغ در مجتمع فرهنگی و هنری دایر شد.

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده با اشاره به  گشایش نمایشگاه انفرادی مینیاتور در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر اظهار داشت: نمایشگاه آثار  هنرمند همدانی آزاده آقایانی تحت عنوان آثار مینیاتور، گل و مرغ در مجتمع فرهنگی و هنری دایر شد.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 27 اثر از این  هنرمند بوده که با تکنیک گواش و آبرنگ و در مکتب اصفهان و تهران می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر گفت: آقایانی دارای سوابق هنری بالایی از جمله شاگردی استاد مصطفی آقامیری و شرکت در نمایشگاه گروهی سال 2011 میلادی فرانسه به عنوان هنرجویان برجسته این استاد و دریافت دیپلم افتخار است.

وی افزود: شرکت در دومین جشنواره بین المللی فجر سال 1388، داوری نگارگری در نهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان در کبودرآهنگ سال 1389، برگزاری نمایشگاه انفرادی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه بوعلی سینا، داوری نگارگری دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان در تویسرکان1390، شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی استان البرز 1393 و شرکت در نمایشگاه گروهی نگارگری در نگارخانه برگ تهران سال93 از جمله اقدامات هنری این هنرمند است.

جمالی زاده گفت: این نمایشگاه از 30 آبان تا 4 آذر صبح ها از ساعت 8 تا 14 و بعدازظهرها 15 تا 18 درمکان سالن نمایشگاه هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری واقع در شهرک ولیعصر(ع)، میدان قائم جهت بازدید علاقمندان دایر است.  

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار