نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1394 - 13:38   |   کد مطلب: 17237
فرزند سردار شهید همدانی گفت: شهید همدانی به عنوان پدر، یک دوست خوب و به عنوان بسیجی، یک سردار فرهنگی بود.

به گزارش ملایری‌ها «وهب همدانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در پاسخ به این سوال، که شهید همدانی در نگاه شما به عنوان یک فرزند چگونه بود، گفت: شهید همدانی یک دوست خوب برای من بود،  دوست خوبی که در هر لحظه و در هر مکان در کنار من بود و او را با تمام وجود احساس می کردم.

وی اظهار کرد: شهید همدانی به عنوان بسیجی یک سردار فرهنگی بود، چرا که با توجه به ویژگی های بسیار، نه تنها در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور سرنوشت ساز داشت بلکه در جبهه های فرهنگی نیز با حضوری پر رنگ به دنبال عمل به منویات رهبری بود.

فرزند شهید همدانی افزود: سرکشی از خانواده های شهدا وحضور در یادواره ها و مراسم های گرامیداشت شهدا را می توان از اولویت های زندگی شهید همدانی دانست، چرا که اعتقاد داشت عزت و اقتدار نظام به برکت خون های مطهر شهدا است.

جبهه مقاومت امروز نیاز به کار فرهنگی دارد/وظیفه اصلی بر دوش بسیجیان است

به گزارش رودآور، چند روز پیش، وهب همدانی در جشنواره مالک اشتر بسیج نیز عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت نیاز به کار فرهنگی دارد و در جامعه ما نباید کسی بیاید و مطرح کند که چرا ما از سوریه، عرق و یمن حمایت معنوی و فرهنگی داریم و اقدامات مستشاری انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: تبیین و تحلیل این کار فرهنگی و وظیفه اصلی آن بر دوش بسیجیان است، زمانی که مقام معظم رهبری می گویند خط مقدم ما سوریه است، می طلب که این موضوع روشنتر تبیین شود و بسیج به عنوان نیروی عظیم مردمی نقش بزرگی در بیان واقعیات جبهه مقاومت دارد.

فرزند شهید همدانی گفت: به توصیه مادر هر شهید مدافع حرم که وارد کشور می شود ، به دیدار خانواده آن شهید می رویم و به چشم خود می بینیم که بیشتر این شهدا از قشر مستضعف جامعه هستند.

فرزند سردار شهید همدانی در جشنواره مالک اشتر بسیج افزود: امروز جبهه مقاومت نیاز به کار فرهنگی و کمک مالی دارد همچنین اکثر شهدای مدافع حرم از قشر مستضعف جامعه هستند و به عینه مشاهده می کنیم که بسیج مستضعفین یعنی همان بسیج پابرهنگانی که انقلاب اسلامی را شکل دادند و به پیروزی رساندند.

همدانی در آن همایش خاطره ای به نقل از بردارش نقل کرد و گفت: قرار بود روزی یکی از فرزندان شهدا با پدرم تماس بگیرد و پدر می گوید هر گاه این فرزند شهید تماس گرفت مرا بیدار کن، فرزند شهید یاد شده تماس می گیر  و بردارم در پاسخ به فرزند شهید می گوید که پدر خواب است.

وی تصریح کرد: فردای آن روز  پدر از ماجرای تماس گرفتن فرزند شهید مطلع می شود و از اینکه وی را بیدار نکردند به حدی عصبانی می شود که به گفته برادرم تا آن روز عصابنیتش را این گونه ندیده بود و بردارم گفت در آن روز پدر گفت "به چه اجازه ای این کار را کردی، من وظیفه دارم در هر موقع و هر شرایطی کار خانواده شهدا را انجام بدم."

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار