نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1394 - 10:26   |   کد مطلب: 17233
رئیس هیئت ووشو ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
انتخاب مربیان تیم ووشو ملایر برای حضور در لیگ برتر
رئیس هیئت ووشو ملایر گفت: برای مسابقات لیگ برتر ووشو آقایان حمید زند اسرار به‌عنوان سرمربی و حمزه الله وردی به‌عنوان مربی تیم شهرداری ملایر انتخاب‌شده‌اند.

اکبر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز مسابقات لیگ برتر ووشو آقایان از 6 آذر اظهار داشت: تیم ووشو شهرداری ملایر از این هفته رقابت‌های خود را در لیگ برتر آغاز می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در تهران بیان کرد: در هفته اول این رقابت‌ها تیم ملایر به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

رئیس هیئت ووشو شهرستان ملایر با اشاره به انتخاب مربیان تیم ملایر بیان کرد: برای این مسابقات حمید زند اسرار به‌عنوان سرمربی و حمزه الله ردی به‌عنوان مربی  و اکبر هاشمی به‌عنوان سرپرست تیم شهرداری ملایر انتخاب‌شده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب بازیکنان بومی برای حضور در این رقابت‌ها بیان کرد: برای حضور در این مسابقات بیشتر از بازیکنان بومی استفاده‌شده است و چند نفر نیز از بیرون جذب‌شده‌اند.

هاشمی با اشاره به حضور تیم بانوان ملایر در رقابت‌های لیگ برتر ووشو هم اظهار داشت: تیم بانوان ووشو ملایر نیز از ماه آینده رقابت خود را در مسابقات لیگ برتر آغاز می‌کند.

وی افزود: خانم‌ها سهیلا نصیری به‌عنوان سرمربی و زهرا زینعلی به‌عنوان مربی تیم بانوان ملایر برای این رقابت‌ها انتخاب‌شده‌اند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار