نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. آذر 1394 - 9:36   |   کد مطلب: 17232
فرمانده سپاه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد؛
برگزاری همایش 4 هزارنفری بسیجیان عاشورایی با حضور دکتر جلیلی در ملایر
فرمانده سپاه ملایر گفت: همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

مصطفی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها؛ با اشاره به برگزاری همایش بسیجیان عاشورایی ذر ملایر اظهار داشت: همزمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفین روز پنجم آذر همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور اقشار مختلف بسیج از پایگاه‌ها، گردان‌ها، حوزه‌ها و سایر اقشار بسیج در سالن 5 هزارنفری الغدیر شهر ملایر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر گفت: برای این مراسم برنامه‌های متنوعی ازجمله اهدای پرچم ایران از فرماندهان و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی به فرماندهان جوان  پایگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به دعوت از دکتر سعید جلیلی برای سخنرانی در این همایش بیان کرد: همایش بزرگ بسیجیان عاشورایی در ملایر با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

رستمی گفت: : هفته بسیج امسال با شعار محوری " بسیج دست قدرت خدا" شده و در این هفته 170 برنامه متنوع در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار