نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1394 - 15:32   |   کد مطلب: 17207
چند ماهی است که فرمانداری ملایر همواره با حاشیه های فراوان رو به رو بوده است وبعد از گذشت حدود 9 ماه از سال هنوز هم این حاشیه ها با فرمانداری ملایر همراه است.

به گزارش ملایری‌ها، چند ماهی است که فرمانداری ملایر همواره با حاشیه های فراوان رو به رو بوده است وبعد از گذشت حدود 9 ماه از سال هنوز هم این حاشیه ها با فرمانداری ملایر همراه است.

حاشیه های فرمانداری ملایر از ماجرای استعفای آقای آزادبخت آغاز شد و زمزمه های فراوانی درباره فرماندار سابق ملایر شنیده می شد.

از استعفا فرماندار تا مخالفت برخی با فرماندار برای ماندن در ملایر و شرکت در انتخابات مجلس حرف و سخن‌هایی بود که درباره آزادبخت شنیده‌ می شد.

در طی مدت افراد مختلفی برای جایگزینی فرماندار ملایر معرفی‌شده‌اند و از آن جمله می‌توان به مهرداد نادری فر، احمد فضلعلی و عبدالرضا فولادوند نام برد.

اما کم کم بازار شایعات درباره فرماندار سابق ملایر کمرنگ شد تا جایی که صحبت از ماندن آزادبخت به عنوان فرماندار ملایر حکایت داشت که بحث جانشینی رضا قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به عنوان فرماندار ملایر باز هم مسئله جابه جایی فرماندار ملایر را بر روی زبان ها انداخت.

حدود دوماهی نیز بحث سرپرستی رضا قیاسی در فرماندار ملایر مطرح بود تا اینکه استاندار در یکی از نشست های خبری خود از قیاسی به عنوان سرپرست فرماندری ملایر نام برد.

استاندار در نشست خبری 18 شهریور ماه خود در خصوص فرماندار ملایر عنوان کرد: قیاسی معاون منابع انسانی استاندار قرار نبود فرماندار ملایر شود و بلکه گزینه‌های دیگری مطرح‌شده اما هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است و آقای قیاسی فعلاً سرپرستی فرمانداری ملایر را بر عهده دارد تا زمانی که فرماندار مشخص شود.

 وی در بخش دیگری بابیان اینکه قیاسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به‌عنوان سرپرست فرمانداری ملایر معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به دوره انتخابات شاید توانستم قیاسی را راضی کنیم، در این پست بماند.

سر انجام پس از حاشیه های فراوان در اولین روز از مهرماه در مراسمی با حضور معاون سیاسی استاندار مراسم معرفی فرماندار ملایر برگزار و رضا قیاسی با حفظ سمت به سرپرستی فرماندر ملایر منصوب شد.

اما گویا که قیاسی هم قصد ماندگاری در فرمانداری ملایر را نداشته و هنوز کسی برای فرمانداری ملایر انتخاب نشده است و باید همچنان منتظر تدبیر مسئولان استان برای انتخاب فرماندار ملایر بود.

حاشیه دیگری که بر فرمانداری ملایر سایه افکنده است عدم حضور معاون عمرانی فرمانداری ملایر است چند ماهی است که ملایر دارای خلل معاون عمرانی فرماندار است.

وضعیت نامشخص فرماندار ملایر در این چند ماه باعث شده تا پس از پایان ماموریت صحبت الله نجفی معاون عمرانی سابق فرمانداری ملایر معاون جدیدی با توجه به جایگاه مهم این معاونت در فرمانداری ملایر معرفی نشود.

فرمانداری ویژه ملایر این روز ها با وجود این خلل ها ویژه تر شده است و باید منتظر ماند و دید که تدبیر مسئولان درباره فرمانداری ملایر چیست؟

این در حالی است شنیده می شود که عده‌ای ادعای جابه‌جایی مسئولین در شهر را زیر نظر خود دانسته باید پرسید که چرا مانع  از پیشرفت شهر می شوند؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار