نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1394 - 13:11   |   کد مطلب: 17180
رئیس شورایس هماهنگی تبلیغات تسلامی ملایر گفت: مراسم اربعین سردار مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید همدانی در ملایر برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌‎ها با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حبیب سپاه اسلام در ملایر اظهار داشت: همزمان یا چهلمین روز شهادت سردار سرلشگر حاج حسین همدانی مراسم اربعین این شهید والامقام در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان این مراسم افزود: محفل نورانی اربعین این شهید مدافع حرم  روز پنجشنبه در مسجد تاریخی حاج قاسم ملایر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با اشاره به سخنران این مراسم افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه نهاوند سخنرانی و بانوای مداح اهل‌بیت میثم ترکمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در ملایر گفت: همزمان با این محفل مراسم سومین یادواره شهدای مدافع حرم و یاد.اره شهدای مسجد حاج قاسم برگزار می‌شود.  

بیات گفت: ما امنیت امروز جامعه را مدیون امثال شهید همدانی هستیم که در جبهه‌های مقاومت امنیت مرزوبوم ایران اسلامی را تأمین می‌کنند.

سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی از اعضا و بنیان‌گذاران سپاه همدان و کردستان است و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.

این شهید والامقام در روز 16 مهرماه در حین عملیات مستشاری در سوریه شهد شیرین  شربت شهادت را نوشید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار