نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. آبان 1394 - 9:56   |   کد مطلب: 17175
سرپرست فرمانداری ملایر گفت: برکت خون پاک شهدا و ایثار ملت عزیز و ولایت مدار ایران اسلامی امن‌ترین و باثبات‌ترین منطقه در دنیا هستیم و نمونه بارز آن را در تردد خطوط هوایی کشور ما است.

به گزارش ملایری‌ها ؛ رضا قیاسی در جمع عزاداران حسینی هیئت جوانان ابوالفضل(ع) روستای می آباد با اشاره به مهم‌ترین اثرات عزاداری امام حسین(ع)اظهار داشت:  مراسم‌های  عزاداری باید دارای خروجی مناسب بوده و همین‌که یک هیئت بتوانند در جذب و تربیت جوان تلاش کند خود خروجی مناسب برای هیئت است.

وی با اشاره به عزاداری 14 ساله مداوم هیئت جوانان ابوالفضل(ع) روستای می آباد بیان کرد: عزاداری سرور  سالار شهیدان همواره از تأکیدات در دین ما بوده و  برگزاری عزاداری در دو ماه محرم و صفر در این هیئت برکی از جانب خود امام حسین(ع) است.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت:  خروجی هیئت‌های با شور و شعور پیروزی انقلاب و همچنین پیروزی در دفاع مقدس هشت‌ساله را در برداشت.

وی افزود: امروز همه می‌دانند که به برکت خون پاک شهدا و ایثار ملت عزیز و ولایت مدار ایران اسلامی  امن‌ترین و باثبات‌ترین منطقه در دنیا هستیم  و نمونه بارز آن را در تردد خطوط هوایی کشور ما است.

قیاسی   گفت:  امروزه هر تصمیمی در جهان گرفته شود بدون حضور و نظر  ایران قابل‌اجرا نیست و این هم به برکت خون شهدا است .

وی با اشاره به زحمات رزمندگان در طول دفاع مقدس اظهار کرد:  یکی از تربیت‌شدگان دفاع مقدس بنام سردار سلیمانی با مدیریت جهادی خود باعث نجات عراق شد و دیگر تربیت‌شده دفاع مقدس سرلشگر شهید حاج حسین همدانی بود که او هم فرشته نجات کشور سوریه شد و با بصیرت توانست خط مقاومت را در محور حلب و حمص در کشور سوریه تقویت و فرماندهی کند.

سرپرست فرمانداری ملایر با اشاره به اهمیت روایتگری امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بیان کرد:  اگر این دو بزرگوار نبودند خون امام حسین (ع) ویاران باوفایش در کربلا هدررفته بود و یزیدیان این خانواده مطهر را به‌عنوان خارجی به دنیا معرفی می‌کردند.

وی گفت:  همچنان که واقعه کربلا با روایتگری امام سجاد (ع)و حضرت زینب (س) ماندگار شد باید دفاع مقدس هم برای نسل‌های سوم و چهارم توسط افرادی که در دفاع مقدس بودند گفته شود تا آیندگان بدانند که چه زحماتی برای حفظ نظام کشیده شده است .

دیدگاه شما

آخرین اخبار