نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1394 - 13:23   |   کد مطلب: 17139
رئیس اوقاف ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
همایش "منشور عزت" در امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می‌شود
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: همزمان با ورود کاروان اهل‌بیت(ع) با شام در شب اول ماه صفر همایش منشور عزت در امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فیض‌الله اسدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش منشور عزت در ملایر اظهار داشت: همزمان با ورود کاروان اهل‌بیت(ع) با شام در شب اول ماه صفر همایش منشور عزت در امامزاده عبدالله(ع) و بقعه سیف‌الدوله ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: خطبه‌خوانی امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری (س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی‌امیه در کاخ شام در این همایش موردنظر است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: تبیین قیام امام حسین(ع) و نقش امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در رسوایی یزید و خاندان بنی‌امیه از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی گفت: ظلم‌ستیزی و برائت از ظالمان دو محور اصلی خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بوده و در این همایش حول این دو محور سخنرانی می‌شود.

اسدپور افزود: همایش منشور عزت پنج‌شنبه همزنمان با نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالله(ع) با حضور مردم برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانی و تشریح خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه‌خوانی و مدیحه‌سرایی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این همایش است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر افزود: این همایش همچنان در بقعه سیف‌الدوله نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار