نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. آبان 1394 - 20:38   |   کد مطلب: 17133
رئیس راه و شهر‌سازی شهرستان ملایر گفت: بامداد سه‌شنبه به دنبال بارندگی برف در محور ملایر اراک نخستین برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط اکیپ‌های مستقر در ملایر صورت گرفت.

به گزارش ملایری‌ها جواد نگاهداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به نخستین بارش برف در شهرستان ملایر طی امسال اظهار کرد: با توجه به وضعیت بارندگی‌های اخیر این اداره اقدام به استقرار اکیپ‌های زمستانی در ملایر کرده است.

وی به اکیپ‌های مستقر در ملایر اشاره کرد و گفت: مرکز یونس،‌ زاغه، زنگنه،‌ آورزمان و مرکز اداره پنج مرکز راهداری در ملایر هستند که راه و شهرسازی ملایر مستقر کرده است.

رئیس راه و شهر‌سازی شهرستان ملایر افزود: بامداد سه‌شنبه در اثر بارش برف در محور ملایر اراک حد فاصل شهر زنگنه تا گردنه چشمه‌ علی‌محمد اکیپ‌های این اداره اقدام به برف‌روبی کردند.

وی با بیان اینکه در طول 80 کیلو‌متر باند در محور ملایر ـ اراک برف‌روبی و نمک‌پاشی انجام شد، خاطر‌نشان کرد: 60 تن نمک‌پاشی در طول جاده انجام شد.

نگاهداری یاد‌آور شد: بارش برف از ساعت چهار بامداد روز سه‌شنبه آغاز شد و اکیپ‌های مستقر از اولین ساعات بارش برف اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار