نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1394 - 19:59   |   کد مطلب: 17111
دبیر ستاد اقامه نماز ملایر خبر داد
حضور 44 روحانی برای اقامه نماز در ادارات ملایر
دبیر ستاد اقامه نماز ملایر از حضور 44 روحانی در ادارات و نهادهای دولتی ملایر برای اقامه نماز جماعت خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها حجت‌الاسلام مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به امر مهم برگزاری نماز در جامعه اظهار کرد: در حال حاضر در مدارس شهرستان ملایر، تعدادی از ادارات دولتی و مساجد این شهرستان نماز جماعت برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نماز جماعت در مساجد شهرستان گفت: در 33 مسجد شهرستان ملایر نماز صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا، برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز در ملایر بیان کرد: در 80 مسجد شهرستان نیز نماز ظهر و عصر و در 165 مسجد نیز تنها نماز مغرب و عشا اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: در اقامه نماز جماعت در شهرستان روحانیون بومی، طرح هجرت بلندمدت و روحانیون اعزامی از قم (مستقر از سوی سازمان تبلیغات) حضور دارند.

بیات در ادامه به برپایی نماز جماعت در مدارس شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 115 روحانی برای برگزاری نماز به مدارس شهرستان اعزام شده‌اند.

وی افزود: این افراد شامل 85 نفر روحانی برادر و 25 نفر خواهر هستند که در مدارس ملایر نماز ظهر و عصر و در مدارسی که به صورت شبانه‌روزی هستند، نماز مغرب و عشا را برای دانش‌آموزان اقامه می‌کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز ملایر با بیان اینکه نماز جماعت ظهر و عصر در 285 مدرسه ملایر برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر روحانیون، 170 همکار فرهنگی شامل مربیان پرورشی، معلمان و مسئولان مدارس نیز به عنوان امام جماعت در مدارس، نماز اقامه می‌کنند.

وی به برگزاری نماز جماعت در خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 22 روحانی نیز اقامه نماز در خوابگاه‌ها را در شهرستان ملایر عهده‌دار هستند.

بیات از برپایی نماز جماعت در ادارات و نهادهای دولتی شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر 44 نفر از روحانیون در 44 اداره، بیمارستان و نهاد دولتی شهرستان ملایر به عنوان امام جماعت نماز را برای کارکنان ادارات اقامه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما