نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1394 - 19:55   |   کد مطلب: 17110
سرپرست فرمانداری ویژه ملایر در خصوص احداث پایگاه جاده‌ای محور جوکار ـ اسلام‎آباد در روستای علوی، گفت: این کار باید با نظر کارشناسی متولیان امر انجام شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ رضا قیاسی  در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملایر اظهار داشت: تشکیل این جلسات با هدف رفع مشکلات و پیگیری مصوبات جلسات قبل برگزار می‌شود.

وی در خصوص احداث پایگاه جاده‌ای محور جوکار- اسلام‎آباد در روستای علوی گفت: این کار باید با نظر کارشناسی متولیان امر انجام شود و در این راستا فرمانداری هماهنگی و پشتیبانی لازم را خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: طی جلسه اختصاصی که با حضور بخشدار، اعضای شورای شهر و دهیاران برگزار خواهد شد با در نظر گرفتن همه موارد این  موضوع پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز به جمعیت جوان برای داشتن ایرانی پویا و سربلند امری بدیهی است، افزود: زمینه‌سازی برای افزایش باروری و فرزندآوری باید مد نظر باشد.

قیاسی افزایش نرخ باروری سالم و محور تنظیم برنامه‌ها را داشتن یک برنامه آموزشی منسجم دانست و بیان کرد: افزایش آگاهی و آموزش باید بیشتر به سمت همه اقشار به ویژه افراد توانمند باشد.

وی تصریح کرد: تحقق برنامه سیاست‌های جمعیتی نیاز به همت و همکاری همه‌جانبه نهادها و انتظارات و وظایفی که در برنامه راهبردی ذکر شده است، دارد.

در ادامه مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد افزایش جمعیت و بالا بردن نرخ باروری باید از سوی نهادها و سازمان‌های مربوطه سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های منسجمی صورت گیرد.

محسن ترکاشوند افزود: مرکز بهداشت در مورد فرهنگسازی و افزایش آگاهی مدیران در سیاست‌های جمعیتی انتظارات خود را طبق برنامه و سند راهبردی اعلام کرده که باید ادارات نیز ضمن تدوین برنامه عملیاتی  و ارائه آن به مرکز بهداشت، اقدامات لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پیگیری جلسات قبل خاطرنشان کرد: هلال احمر برای اخذ مجوز احداث پایگاه هلال احمر، پیشنهاد و درخواست خود را به مقامات مافوق اعلام و فرمانداری نیز از طریق استانداری این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما