نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. آبان 1394 - 9:26   |   کد مطلب: 17060
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها
راهپیمایی 13 آبان نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان را دارد/ مسیر راهپیمایی ملایر
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ملایر گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نه‌تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است بلکه نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با شاره مسیر راهپیمایی روز 13 آبان در ملایر اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی 13 آبان در ملایر از میدان امام خمینی(ره) تا میدان آزادگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ساعت و سخنران یوم‌الله 13 آبان بیان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9 صبح با حضور مردم ، دانش آموزان و دانشجویان ملایری برگزارشده و در تجمع پایانی در میدان آزادگان سرهنگ محمود قاسمی معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سخنرانی و قطعنامه خوانده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ملایر گفت: مراسم 13 آبان اعلام انزجار دانش‌آموزان و دانشجویان و مردم ایران از آمریکا، اسرائیل، انگلیس و هم‌پیمانان مستکبرشان بوده و این استکبارستیزی همواره ادامه خواهد داشت.

وی با دعوت از مردم همیشه درصحنه ملایر برای حضور در راهپیمایی 13 آبان گفت: از مردم همیشه درصحنه و انقلابی ملایر دعوت می‌شود که همچون گذشته حماسه‌ای دیگر را خلق کرده و در این راهپیمایی حاضر شوند.

بیات با اشاره به مهم‌ترین پیام راهپیمایی روز 13 آبان به کشورهای مستکبر جهان گفت: تا مانی که خوی استکبار در آمریکا وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز در ایران ادامه خواهد داشت و مردم ایران هرسال پرشورتر در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی روز 13 آبان میثاقی مجدد با امام خمینی(ره) و آرمان‌های ایشان و شهدا بوده و مردم امسال نیز پرشورتر از گذشته در راهپیمایی حضور خواهد داشت و امسال کوبنده‌تر شعار مرگ بر آمریکا را خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ملایر گفت: توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران  مبارزه با استکبار تا رمان از بین رفتن آن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نه‌تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است بلکه نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا است.

بیات افزود: حضور در این راهپیمایی اثبات حضور مردم در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب و راه شهیدان و امام خمینی (ره) به‌تمامی کشورهای مستکبر جهانی است.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار